vcds lampencheck.

hoi iedereen,

weet er toevallig iemand waar je op een polo 6c de lampenchek kunt uitschakelen zodat ik hier geen melding van op mijn dashbord van krijg.

ik heb namelijk led lampen gestoken maar omdat deze een lagere spanning hebben denkt de auto dat deze defect is.

alvast bedankt.
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 90pk chipped 133pk 
heb ik gedaan, full led units, alle standen gavrn error muv de richting aanwijzer. bestel op nlpower led weerstanden, 2 types qua wattage, ff je originele units eruit halen en kijken welk wattage elke lamp heeft en zo de weerstanden bestellen. monteren is simpel, zitten twee draden aan, eentje gaat op de plus en een op de min.1f7012eec12d2e742996ae2a3eecd7a88f02f8e3.jpg
Heb je toevallig een foto van hoe jij het gedzan hebt het zansluiten ? Ik heb namelijk full leds units besteld en heb geen flauw idee hie ik de weerstander eraan zou
Moetten zetten.
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 90pk chipped 133pk 
bij mij was zwart massa, dus alle weerstanden met 1 draad op de massa gesoldeerd en de andere draad op de plus van de desbetreffende lamp. is echt makkelijk. anders doe je er eerst 1 met tape ff vastmaken, aansluiten op de auto en testen maar.
hopen dat dit lukt, dit weekend eens bekijken hoe de lampjes er in zitten en de nodige weerstanden bestellen. blijven we maar eventjes met de lampenwaarschuwing aan rijden ;p

of iemand hier in de omgeving van antwerpen of het zuiden van nederland die dit voor me kan doen tege de nodige vergoeding natuurlijk Stick Out Tongue
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 90pk chipped 133pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!