VCDS Coderen (op afstand)

Antera

Tuningcenter Lowering
Sponsor
VCDS Support
1,141
460
118
Dan bent u hier aan het juiste adres!

cropped-20171007_095549-1.jpg


Ik ben niet alleen thuis is het verlagen van auto's maar ook in het coderen ervan. Ik codeer zelfs op afstand indien gewenst ( Je moet zelf wel een VCDS kabel hebben) of je kan langs komen bij mij op afspraak.

remote.jpg




Nadat er een afspraak is gemaakt, nemen we samen de door u opgestelde wensenlijst door en indien nodig/gewenst wordt deze aangepast en daarna zullen wij uw auto coderen.


Ten allen tijde zal er door mij een scan worden gemaakt en bewaar ik een back-up van de originele instellingen van uw auto. Op deze manier kunnen de originele instellingen weer gemakkelijk worden teruggezet. Deze kunnen, indien gewenst, via de mail aan u worden toegestuurd.


Wanneer u op de link VCDS coding klikt en daarna op het merk en type van uw auto, kunt u onder andere zien wat de mogelijkheden zijn.


Ik zal de door u gewenste aanpassingen uitvoeren met de officiële software van Vagcanpro (VCP), OBDeleven en VCDS (VAGcom).


Telefonisch +31 0 6 15 22 87 09
Ik ben telefonisch bereikbaar op door de weekse dagen van 16:00 - 20:00 en het gehele weekend.

Whatsapp +31 0 6 15 22 87 09
WIk ben 24/7 bereikbaar via whatsapp om vragen te beantwoorden en/of afspraken te maken.

Locatie
Alle aanpassingen worden gedaan op onze locatie in Breda , Noord-Brabant.

Garantie
Op al mijn aanpassingen bied ik een garantie dat ik deze weer kosteloos herstellen indien deze gewist worden door b.v. de dealer.

Merken
Ik verzorg alle aanpassingen en coderingen voor de V.A.G. groep. hieronder vallen VW, Audi , Seat en Skoda,
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!