Vannacht was ik aan de beurt

Balen zeg! Dan heb je ook nog eens een stuurslot.

RNS510 had je?
RNS310 een oudere nog
Een Caddy twee plekken voor me ook, die wel een RNS 510

Aaah wat balen! Is de schade wel een beetje beperkt gebleven behalve het kwijt zijn van je navi en een kapot raam?
Lak schade aan de deur, een kaarsrechte kras net onder het rubber waar het raam in zakt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
controleer ook op 'andere' schade, bv dat de teller eruit geweest is.

verder... succes, sterkte en hopen dat het verzekering technisch goed opgelost wordt!
Ik heb naar de teller gekeken, zat nog normaal en het glas lag er ook nog op en er lag ook nog glas op het karton dat mijn nummer afschermt onder de voorruit. Zelfs het glanzende frame van de navigatie hebben ze onbeschadigd op de bijrijders stoel gelegd.
Ik heb all risk dus dat komt wel goed, hoop ik :)
 
Bijna 1300,- euro schade. Wel 100% vergoed gekregen.
Heeft trouwens iemand een idee waarom het alarm niet is afgegaan met het inslaan van het raam? Het glas lag door heel de auto, dus dat ging niet zachtjes.
Zodra het raam weg is zullen ze wel op de deurknop drukken maar die hebben ze ook weer op slot gedaan toen ze klaar waren?????
En toen ik het 's ochtends zag en op zo'n 20 cm van het kapotte raam naar binnen keek, ging het alarm af :confused:
 
Laatst bewerkt:
@iichel misschien off-topic hoor, maar waarom moet je checken of je teller eruit is geweest? Is dit iets wat ze ook nog weleens meenemen of heeft dit andere redenen?

@Marco71 goed om te horen dat je verzekering het iig 100% heeft uitbetaald! Succes met de afhandeling
 
Volkswagen  Polo  1.2 TSI 105pk 
  • Leuk
Waarderingen: Marco71
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!