van RCD210 naar RNS315, maar achterspeakers doen het niet

Beste allemaal,

Ik zal mij even kort voorstellen! Ik ben Dennis en sinds kort trotse eigenaar van een polo 1.4 180PK GTI (2012).
Bij aankoop dealer (heron) zat er een RCD210 fabrieksaf in. Nu heb ik zelf een RNS315 kunnen plaatsen, wat tot nu toe vele malen beter is en beter bevalt, alleen heb ik 1 aandachtspuntje. Bij het uitlezen (vagcom) om bluetooth te activeren voor mijn RNS315 (wat gelukt is) kwam ik er achter dat er een soort foutcode / melding was dat mijn achterspeakers niet herkend werden?! Conclusie, achterspeakers doen het niet. Wat kan hier de oorzaak / het probleem van zijn? Ik heb de RNS315 gewoon aangesloten op de standaard kabelboom.

Moet er een andere kabelboom in? Andere stekker, andere instellingen, draadjes verplaatsen???

Wie helpt mij uit de brand??!!!!

Alvast bedankt voor de moeite!

gr denns
 
Volkswagen  Polo 6R GTI  1.4 180PK 
met vagcom kun je met de coding van de rns ook soorten sound system instellen, dat was bij mij het probleem.. die moest bij mij op non vw audio system of iets dergelijks staan dan kun je ook het aantal speakers en welk soort speakers activeren / uitschakelen dacht ik
 
Volkswagen  Polo 6R Bluemotion  1.2tdi 75pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!