Van polo 6r naar een audi a1

André1968

Actief lid
319
103
43
Hallo allemaal, mijn naam is André.Dirksen en ben (niet )20160623_153819.jpg 20160623_153810.jpg 20160623_153829.jpg nieuw hier.
Ik ben in het bezit geweest van een polo 6r en heb vandaag de polo verruild voor een Audi A1 van november 2010.
Ik hoop hier veel te leren en ontdekken over de A1. Er zijn in korte tijd al weer wat vragen bij mij opgekomen over mogelijkheden inschakelen in vcds, 1 van die dingen die ik interessant vind is, of mijn auto geschikt is om hill hold te activeren, mijn polo van 2011 had het wel. Een ander idee is om de standaard (goedkoopste versie volgens mij die audi had voor de A1) radio te gaan vervangen voor een radio navigatie systeem, maar ben nog niets tegen gekomen wat betaalbaar is, want het origineel vind ik veel te duur.
Ook wil ik nog een paar achterluidsprekers plaatsen heb namelijk nog een heel goede versterker.
Ik hoop hier veel helpende mensen te ontmoeten.
Woensdag aan het einde van de dag kan ik de A1 ophalen en zal dan eens foto's plaatsen.

mvg,

André
Enschede
 
volkswagen  polo 6r  1.2 70pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!