Vagcom of vcds

vagcom of vcds............... dat is het zelfde! Johan kijkuit wat bedoel je hiermee?
wil je weten wat het verschil is?
vagcom is niet makkelijk in gebruik.
zeker als je een leek bent!
zou je er niet aan wagen als je geen verstand van hebt!
Je kan niet met een willekeurige obd kabel de chineese software besturen.
zou een nieuwe complete set op aliexpress kopen.
voor wat voor auto wil je het gaan gebruiken.
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
  • Leuk
Waarderingen: Antera
vagcom of vcds............... dat is het zelfde! Johan kijkuit wat bedoel je hiermee?
wil je weten wat het verschil is?
vagcom is niet makkelijk in gebruik.
zeker als je een leek bent!
zou je er niet aan wagen als je geen verstand van hebt!
Je kan niet met een willekeurige obd kabel de chineese software besturen.
zou een nieuwe complete set op aliexpress kopen.
voor wat voor auto wil je het gaan gebruiken.
Het is geen Chinese software. Het is originele software.
Ik heb het ooit gebruikt op een Lupo 1.2 TDI 3L en wil het nu gaan gebruiken op een Polo 9N.
Ik heb een kennis die hiermee zelfs niet geactiveerde accessoires in zijn Audi A4 geactiveerd heeft.
 
Volkswagen  Polo  1.4 16v 
Het is wel al even geleden dat ik het gebruikt heb. Voldoen de obd2 kabels van Alie expres? Ik heb helaas mijn oude kabels niet meer, maar kwam onlangs in een verborgen hoekje van mijn pc nog vagcom tegen.
 
Volkswagen  Polo  1.4 16v 
neen originele software = originele ross tech kabel, anders zou het wel heel makkelijk zijn niet waar haha

Niet bepaald, je kan rustig originele software gebruiken van Rosstech op de 'imitatie' kabels van AliExpress. Enigste waar je op moet letten is de uitgave van de software, bijvoorbeeld VCDS 12.12 gebruiken op een kabel die als 12.12 wordt verkocht. Gebruik je de nieuwe 'release' van VCDS en een oudere kabel dan probeert VCDS de kabel zelf te updaten waardoor je chip in je imitatie kabel onbruikbaar wordt.

Oftewel: Oudere release downloaden en installeren en vervolgens je WiFi uitschakelen van je laptop waardoor VCDS niet meer kan communiceren met de buitenwereld.
 
.  .  . 
Niet bepaald, je kan rustig originele software gebruiken van Rosstech op de 'imitatie' kabels van AliExpress. Enigste waar je op moet letten is de uitgave van de software, bijvoorbeeld VCDS 12.12 gebruiken op een kabel die als 12.12 wordt verkocht. Gebruik je de nieuwe 'release' van VCDS en een oudere kabel dan probeert VCDS de kabel zelf te updaten waardoor je chip in je imitatie kabel onbruikbaar wordt.

Oftewel: Oudere release downloaden en installeren en vervolgens je WiFi uitschakelen van je laptop waardoor VCDS niet meer kan communiceren met de buitenwereld.

success, lekker omslachtig
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!