USB Poort

Mikkie30

Bekend lid
479
276
83
Hallo iedereen,

Ik zag laatst een USB aansluiting naast de aux/12v. Wie weet waar ik deze kan krijgen en is dit alleen te gebruiken om bv. je telefoon op te laden of kan je deze ook aan je RNS 315 aansluiten? Heb al wel een aansluiting voor de iPod in mijn dashboardkast.
Ik heb trouwens al gezocht op het forum, kon zo niets vinden.

img-0799-6331336230607481159.jpg
Linker vakje bedoel ik.

Alvast bedankt.
 
Audi  8V  1.4 TFSI 150 PK 
http://www.amazon.com/switch-cable-RCD310-RCD510-RNS315/dp/B00GHI3WXQ

"
  • Only good for the Head Unit that using round socket for USB connection. Please check before buy. IMPORTANT: Not all head unit has build-in USB function. If you don't find any existing USB socket at the back of your head unit, you need to change your radio head unit before doing anything!
"
Ik denkt dat de iPod aansluiting in de dashkastje al zit aangesloten aan de achterzijde van de RNS 315. Daar kun je deze niet meer op aansluiten lijkt mij?
 
Audi  8V  1.4 TFSI 150 PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!