Usa light op de polo?

krisrock

Bekend lid
1,745
178
92
Hallo allemaal,


De laaste tijd zie ik steeds meer audi's en volkswagens die rond rijden met de usa lights (knipper lichten die blijven branden)
Weet iemand of deze optie ook beschikbaar is op de polo?
Op de wat oudere versie van vcds (11.3) ben ik deze optie nog niet tegen gekomen maar misschien dat mensen met een nieuwere versie deze optie al wel hebben gezien...

Alvast bedankt voor de reacties

Gr krisrock
 
Als je het met een module op een 6r wilt doen, niet via de 'normale' manier aansluiten dan (tussen standlichten) maar met een relais. Al verschillende gevallen waarbij de bcm het opgeeft. Op de 9n(3) en oudere modellen geen probleem enkel de 6r door het canbus systeem.

Bij een 9N moet het wel via een module?
Zo ja, hoe heet deze module?

Mag dit wel?
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Dat klopt niet Xander.

Wat ik iedere keer weer herhaal is het volgende:

Het stadslichtsignaal tak ik af en sluit ik aan op het relais (Als stuursignaal) De voeding van het relais komt rechtstreeks van de accu.
De uitgang van het relais komt op de ingang stadslicht van de us module en verder sluit je de kabels aan volgens bijgeleverd schema.

Voordeel is nu: Je boordnetregelapparaat wordt niet extra belast door de us modules en zal dus ook geen storing geven.
Wat je ook kunt doen in de stuurdraad van het relais aansluiten op een schakelaar die je binnen neerlegt. Zo kun je ze dus onafhankelijk van je verlichting bedienen.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!