US Lights Polo 6C

Hallo,

Ik snap het zelf even niet meer vandaar deze post.
Ik zie hele verschillende dingen staan over US lights, de een zegt dat het schadelijk is de andere zegt dat het niks uitmaakt.
De een zegt hij raakt in LIMP modus (Wat is dit?)
Ik heb gister even wat gegoogled en kwam op de onderstaande alwel franse links uit:
http://ankk-vagcom.com/polo-5-6c-clignotants-us/
http://ankk-vagcom.com/polo-5-6c-clignotants-us-dans-les-retroviseurs/
Met dank aan google vertalen, maakt het wat makkelijker.

Dit zijn alleen VCDS aanpassingen als ik deze uitvoer en het werkt niet of het gaat fout. Dan kan ik dit toch gewoon terug zetten? of kan ik hier daadwerkelijk de module mee kapot maken?

mvg
Martijn
 
Volkswagen  Polo 6C R-Line  1.2 TSI 90PK - 160NM --> 147PK - 240NM - JDEngineering 
Bij mijn 6c ook geprobeerd, ging niet goed. Limp modus was bij mij ook het gevolg. 1 lamp ging goed maar toen de tweede werd geactiveerd ging hij in Limp modus. Bij mij was het het uit allen van het dashboard, aangeven dat verschillende vloeistoffen leeg waren, geen remlichten, dat soort ongein. Ik heb het hierna niet meer geprobeerd.

oke dat is jammer, het lijkt inderdaad niet goed te gaan op iedere polo.
Maar toen het verkeerd ging heb je vervolgens alles weer op normale wijze via VCDS terug kunnen zetten en toen werkte het weer?
 
Volkswagen  Polo 6C R-Line  1.2 TSI 90PK - 160NM --> 147PK - 240NM - JDEngineering 
Oke thanks voor zover.
Ik heb de codering (voor spiegels) erin laten zetten. De rechter spiegels werkt zoals het hoort. Echter de linker spiegel doet de "Hellphase" knipperlicht gaat tijdens het knipperen niet meer volledig uit....

Iemand hier misschien een oplossing voor?

*Ja de codering staat zoals in de handleiding. Ook geprobeerd met een softreset.
Daytime running lights, op 50%. Blinken Links Dunkelphase en Blinken rechts dunkelphase, op minimize.
 
Volkswagen  Polo 6C R-Line  1.2 TSI 90PK - 160NM --> 147PK - 240NM - JDEngineering 
Oke thanks voor zover.
Ik heb de codering (voor spiegels) erin laten zetten. De rechter spiegels werkt zoals het hoort. Echter de linker spiegel doet de "Hellphase" knipperlicht gaat tijdens het knipperen niet meer volledig uit....

Iemand hier misschien een oplossing voor?

*Ja de codering staat zoals in de handleiding. Ook geprobeerd met een softreset.
Daytime running lights, op 50%. Blinken Links Dunkelphase en Blinken rechts dunkelphase, op minimize.
gewoon je oude coding terug zetten
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!