Upgrade display

Ik heb een display 6C0035869B. Als ik wil upgraden, hoe weet ik dan of een bepaalde display wel geschikt is?
Wat jij hebt is een composition colour, dit is scherm en radio in één, volgensmij de meest luxe uitvoering met DAB+ en bluetooth (de 6C0035869A heeft dat wel in ieder geval).

Als je wilt upgraden is de volgende stap een composition media, dat is een groter luxer scherm met de radio unit zelf in het dashboard kastje. Je hebt dan een nieuw dashboard kastje nodig. Om dit te retrofitten ben je aardig wat geld kwijt. Ik denk dat je voor het scherm en de radio unit zo rond de 1000 euro kwijt bent, en dan moet het nog worden ingebouwd en geactiveerd e.d.

Na de composition media heb je de discover media, deze heeft navigatie.

Wat zoek je precies voor "upgrade"?

Ik heb laatst een composition colour unit ontvangen (de 6c0035869A) met DAB+ en bluetooth, deze wordt als het lukt maandag ingebouwd en ingeleerd. Dit is al een hele upgrade t.o.v mijn composition touch met zwartwit scherm die er momenteel in zit.
 
Laatst bewerkt:
Polo  6c  Verkocht 
Hangt het alleen van de type polo af en verder niets? Van een antwoord van een AliExpress verkoper wil ik het niet laten afhangen bijvoorbeeld, als het kan wil ik het ook zelf kunnen controleren. Wat wordt bedoeld met retrofitten? Dat het letterlijk niet past in de afmetingen voor de plaats van de display of iets anders? Ik zie bijvoorbeeld ook displays met vier knoppen aan linker- en rechterzijde, terwijl het bij mij drie zijn en worden wel geadverteerd als geschikt voor polo 6C geloof ik. Zijn dit soort displays bij voorbaat niet geschikt?
 
Volkswagen  Polo 6C  1.4 TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!