Updates Discover Media Polo AW

cj1982

Actief lid
82
28
26
Op de website van Volkswagen, daar waar je updates kunt downloaden staan diverse updates.
Zelf te downloaden of via de Download Manager.
Bij de diverse downloads staat overal 1-10-2018
Iemand een idee of het inderdaad nog allemaal oude updates zijn? Ik ben ook in het bezit van een TomTom met Lifetime Updates, en zo'n 4x per jaar is er een nieuwe kaartdownload van rond de 6 a 8 gigabyte. Zou zeggen dat VW dan ook regelmatig updates moet hebben? 1-10-2018 lijkt me dan wat aan de oude kant.
En wat betreft de software van de Discover Media zelf, is die al eens geupdate? Bijvoorbeeld sinds januari 2019?
Website: https://webspecial.volkswagen.de/vw...a29&navi=f7d60bb5-e4c7-4f15-a629-ed994e464a9f
 
Volkswagen  AW  1.0 TSI 115pk DSG 
Het is om te janken. Heb er vandaag net een mail van VW over gekregen want het viel me op dat de laatste update van 17-6-2019 binnenin alleen bestanden heeft van eind 2018. Dus of die update msschien een halfjaar op de plank had gelegen. VW heeft natuurlijk geen mening, gaat er ook niks aan doen, en legt slechts uit dat er bij “de leverancier” tijd overheen gaat om alle data te integreren en te testen.
Ondertussen mag ik me dus nog minstens een halfjaar blijven na-ergeren over de A6 bij Almere, wat overigens mooi is geworden.
 
Volkswagen  Polo AW1 Highline, R-line exterieur, LED, active info display, Bonneville, ex-beats  1.0 TSI 115pk handgeschakeld 
Het is om te janken. Heb er vandaag net een mail van VW over gekregen want het viel me op dat de laatste update van 17-6-2019 binnenin alleen bestanden heeft van eind 2018. Dus of die update msschien een halfjaar op de plank had gelegen. VW heeft natuurlijk geen mening, gaat er ook niks aan doen, en legt slechts uit dat er bij “de leverancier” tijd overheen gaat om alle data te integreren en te testen.
Ondertussen mag ik me dus nog minstens een halfjaar blijven na-ergeren over de A6 bij Almere, wat overigens mooi is geworden.
Lekker je carplay gebruiken google maps is 99% van de tijd up to date, behalve nu ze sinds vorige week het bij almere weer hebben aangepast
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
Lekker je carplay gebruiken google maps is 99% van de tijd up to date, behalve nu ze sinds vorige week het bij almere weer hebben aangepast
Daar heb ik toch geen Active Info Display voor!
(Nee, dat heb ik juist besteld voor out of date navigatiedata :rolleyes: )
 
Volkswagen  Polo AW1 Highline, R-line exterieur, LED, active info display, Bonneville, ex-beats  1.0 TSI 115pk handgeschakeld 
Daar heb ik toch geen Active Info Display voor!
(Nee, dat heb ik juist besteld voor out of date navigatiedata :rolleyes: )
Ik heb ook een active info display, en vw updates lopen altijd achter, dus ja wat heb je er aan. Zelfs VW z'n file info loopt achter, als die een nieuwe route beschikbaar heeft sta je er al in, of als die al op tijd is met een nieuwe route is die al opgelost en sta je op je alternatieve route in de file haha

Google maps 99% accuraat en heeel goed in alternatieve routes als deze er zijn, wellicht voor jou niet van toepassing.
Maar ik zit veel op de weg dus heb Vw z'n navi al in mn Golf 7 de deur uit gedaan, wat een ramp
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
Heb laatst idd een alternatieve route genegeerd en bleek gewoon door te kunnen rijden. Nou ja beter dan andersom (deze keer). En allemachtig soms schrik je je dood met 1 uur vertraging, die dan ineens er niet (meer?) blijkt te zijn.
 
Volkswagen  Polo AW1 Highline, R-line exterieur, LED, active info display, Bonneville, ex-beats  1.0 TSI 115pk handgeschakeld 
Heb laatst idd een alternatieve route genegeerd en bleek gewoon door te kunnen rijden. Nou ja beter dan andersom (deze keer). En allemachtig soms schrik je je dood met 1 uur vertraging, die dan ineens er niet (meer?) blijkt te zijn.
Ja dat loopt echt compleet achter, en verzint daardoor routes die al niet meer kunnen of je kan op die weg allang weer doorrijden, vandaar lekker op carplay. en mooi toeren, olie temp, en snelheid op het active info display.... top schermpje haha
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
Vraagje,
Zit voice control standaard bij de Executive pakket?
En zo niet, kan je wel de voice control knopje ad stuur gebruiken voor Hey Google?
Hey wel via android auto. Maar zonder google auto dan krijg ik melding iets van vrijschakelen door de dealer als dat knopje op mijn stuur druk.
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
  • Leuk
Waarderingen: ShaRule
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!