UPDATE 23-5: Nieuwe Polo gespot in Duitsland

Voorkant is net een kleine Passat. Jammer dat ze de analoge antenne nog op het dak hebben zitten. Wegwerken in de achterruit zoals in de Golf zou geen overbodige luxe zijn.
 
Laatst bewerkt:
.  .  . 
Als je goed kijkt zie je dat er diverse stickers op de auto zitten om details te verdoezelen.
Zo zie ik dat de vorm van de achterlichten heel anders is. Echter zit er een sticker overheen met het huidige model erop geprint. Of het is een heeeeele slechte fotoshop... ;)
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
We hadden natuurlijk al die spyshots uit Zuid-Afrika (meen ik). Het leuke is dat je ze nu naast elkaar kan zetten en dan zie je dat die spyshots echt van de nieuwe Polo zijn. De lijnen komen overeen als je goed naar de nieuwe foto's kijkt.

Op de nieuwe foto's zitten veel stickers zoals @Syste al zei. Haal de reflectoren aan de achterzijde en de stickers over de achterlichten weg en het komt overeen. Hetzelfde geldt voor de voorkant. De rode heeft de meeste stickers en moet lijken op een 6C. De zwarte heeft al een stuk minder, maar onder de stickers komen ze allemaal overeen met die vanuit Zuid-Afrika

MyPolo Volkswagen Polo 2018 Spyshots.png MyPolo Volkswagen Polo 2018 Spyshots 2.png
 
Mij waren die stickers nog niet eens opgevallen. Toch moet ik de auto even in het echt zien voordat ik echt overtuigt ben van zijn 'schoonheid'.
 
Volkswagen  Polo 6R TEAM  1.6 TDI 105PK 
Hij staat een stuk lager op zijn veren, dat vind ik nu al een pluspunt!
Wat betreft het uiterlijk weet ik het nog niet helemaal.. Als het een 3-deurs uitvoering is dan lijkt het net een afstammeling van de scirocco
 
Volkswagen  Polo  1.2 TSI 105pk 
Mij waren die stickers nog niet eens opgevallen. Toch moet ik de auto even in het echt zien voordat ik echt overtuigt ben van zijn 'schoonheid'.
Dat is vaak zo. In het echt kan het ineens een hele andere wagen zijn dan op de foto's.
M.a.w. eerst zien, dan geloven.
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
  • Leuk
Waarderingen: Polovl
We hadden natuurlijk al die spyshots uit Zuid-Afrika (meen ik). Het leuke is dat je ze nu naast elkaar kan zetten en dan zie je dat die spyshots echt van de nieuwe Polo zijn. De lijnen komen overeen als je goed naar de nieuwe foto's kijkt.

Op de nieuwe foto's zitten veel stickers zoals @Syste al zei. Haal de reflectoren aan de achterzijde en de stickers over de achterlichten weg en het komt overeen. Hetzelfde geldt voor de voorkant. De rode heeft de meeste stickers en moet lijken op een 6C. De zwarte heeft al een stuk minder, maar onder de stickers komen ze allemaal overeen met die vanuit Zuid-Afrika

MyPolo Volkswagen Polo 2018 Spyshots.png MyPolo Volkswagen Polo 2018 Spyshots 2.png


De voorkant en de achterkant van de witte Polo zijn wel OK...
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!