Uitleg verlaging

Goedemiddag leden van het forum,
Een onderwerp die ik vaak zie terugkomen op het forum is lowering, en andere vering.
Het verlagen van de polo’s vind ik er persoonlijk niet zo mooi uitzien. Mijn vraag is of het ook anders rijdt als je je auto verlaagd.
Wat zijn de voor en nadelen?
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 135pk (by VAG Techniek) 
Voordelen: betere wegligging, sturen. Nadelen: inleveren comfort, hoeveel afhankelijk van methode. Een belangrijk voordeel, voor velen zelfs de hoofdreden, zijn de looks. Dat geldt dus in elk geval niet voor jou ;)
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
  • Leuk
Waarderingen: Jeppah
Bij de AW GTI maakt het de wegligging denk ik niet beter hoor.
Die is standaard al zeer zeer zeer goed.
Alleen het vermogen op de weg krijgen is wat lastig.
Maar dat ligt aan de banden.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
  • Leuk
Waarderingen: Rosinfield
Nee klopt, bij mijn GTI voel ik ook geen enkele behoefte te verlagen, aangezien betere wegligging voor mij de enige reden zou zijn
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!