Uitlaat r-line bumper

Hoi,

Ik heb laatst een R-Line achterbumper op mijn polo bluemotion gemonteerd alleen kom ik niet uit met de uitlaat.

Deze komt namelijk niet uit hij de uitsparing maar er naast achter de bumper.

Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen zodat ik de uitlaat op bij de juiste plek op de bumper krijg.
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI (Slowmotion) 
foto's doen wonderen!

Hierbij de foto's

Wie o wie kan mij verder helpen

ed917b122b84415a92731a480c4ff880.jpg

3a950aa7c1850de939b7590f9819b03b.jpg



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI (Slowmotion) 
Er zijn ook member('s) op het forum die hetzelde als jou hebben /hadden. Die hebben er een verloopstuk op laten zetten..moet jenff het forum af spitten
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
Nee, heb zelf een 1.6 TDI en de uitlaat komt op hetzelfde punt uit als op je foto bij mij. Heb een GTI bumper en dus ook een GTI einddemper geplaatst. Er zijn een aantal bedrijven die een er een bocht aan kunnen lassen met uitlaat stuk in 1 deel. Even googlen en je vindt het wel!
 
VW  Polo 6R  1.6TDI 143PK / 321Nm @ JD Engineering 
Ik heb op mijn BM een GTI Bumper gezet en de uitlaat kwam ook niet uit op de uitsparing. Heb een GTI einddemper erop laten lassen. Sierstuk kon ook alleen dan waren de kosten hoger dan oplossing die ik nu heb.
 
Volkswagen  Caddy  @ 102 Pk / 250 Nm DSG | Ex: Audi RS3 2.5L TFSI 5-Cil @ 367 Pk / 465 Nm | Ex: VW Polo 6R 1.2 TDI Bluemotion @ 101 Pk / 232 Nm 
Ik heb op mijn BM een GTI Bumper gezet en de uitlaat kwam ook niet uit op de uitsparing. Heb een GTI einddemper erop laten lassen. Sierstuk kon ook alleen dan waren de kosten hoger dan oplossing die ik nu heb.

Zou je mij misschien foto kunnen sturen van de uitlaat hoe het er uit ziet. Ben benieuwd hoe het eruit ziet en waar je het hebt laten doen
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI (Slowmotion) 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!