uit-en in bouwen Radio polo 6r

Ik heb deze week een Polo 6r uit 2012 aangeschaft, en deze heeft de standaard radio. In mijn oude auto had ik een hele fijne Kenwood dpx7000Dab en ik wil deze graag inbouwen.
Ik heb al wat gezocht en het eruit halen van de oude is vrij simpel lijkt het, maar de nieuwe erin raak ik een beetje in de war.
Ik zag op internet dat ik een draad moet trekken naar de zekeringkast ofzo?
In mijn oude radio was het simpel, antenne plakken, draadje trekken... microfoontje, draadje....
Maar nu weet ik het even niet meer. Kan iemand me helpen? Of ergens aanraden waar ik hem in kan laten bouwen?

Dank je wel vast!
 
Volkswagen  6r  1.2 TSI Bluemotion 
De originele radio schakelt aan en uit via canbus, je andere radio via een geschakelde plus. Je moet dus een geschakelde plus aftakken en op je radio aansluiten, bijvoorbeeld je 12v oplaadpunt.

Als je er nu niet uitkomt, bel gewoon even rond naar bedrijven die met auto electronica werken.

Uh, Canbus, juist... geschakelde plus... ik moet denk ik even uitgebreid gaan Googlen...

Of je kijkt een forum lid lief aan! ;)

Oh ik kijk heel lief!...wie kan ik lief aankijken haha
 
Volkswagen  6r  1.2 TSI Bluemotion 
Het stuur zit aan de andere kant, maar verder klopt 't allemaal wel. ;)
Ik stel wel voor een 2 din Android radio aan te schaffen via Ali, want een schermpje is een stuk prettiger dan een radio met een bakje er onder. Kies iets uit met minimaal 2GB RAM en een nieuwe versie van Android. Upgraden/updaten zit er niet in met die Chineese zooi.


Ik heb er al eentje liggen die ik er grraag in wil. Een dubbeldin. Moet er dus "alleen nog even in"
heb vandaag wel wat stekkers gehaald enzo dus hoop dat ik morgen ermee kan freubelen.
 
Volkswagen  6r  1.2 TSI Bluemotion 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!