U led unit/led

23D29809-AEB0-49D9-ABAB-D10466A6FB7B.jpeg 51149EEE-FAB1-4195-BF4F-9D97486466BF.jpeg 23D29809-AEB0-49D9-ABAB-D10466A6FB7B.jpeg 51149EEE-FAB1-4195-BF4F-9D97486466BF.jpeg Beste mensen,
Wellicht dat er al een topic over bestaat maar ben nieuw hier en moet alles nog ff ondervinden
Maar ik ben dus op zoek naar een u led koplampunit of een led,nu is dat geen probleem want op internet staan er zat te koop ,maar mijn polo heeft h4 lampen en de units zijn geschikt voor lampen met h7
Wie o wie kan mij helpen
 
Volkswagen  Polo  6r tdi 
Ik heb het zelfde als jou en ik heb ze. H4 ondervind ik geen problemen mee heb alleen canbus groot licht uit moeten zetten via vcds. Verder er zorg voor dragen dat je ballasten hebt en je de aardepunten goed vastmaakt van de lampen. Plug and play.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
Ik heb contact opgenomen met pro car tuning,en die zeggen dat ik 2 a 6 weerstandjes nodig heb voor 5 eu pstuk
Iemand in die buurt die tijd heeft om te monteren?

Wat is in de buurt? Mocht Breda in de buurt zijn kan je me altijd even contacten via whatsapp of tel
 
Waarom? Of ik begrijp je verkeerd maar je wil toch die u leds van de foto's? Zou ik gewoon je centen in je zak houden want alleen xenon lampen in een normale h4 unit gaat en je tegenstanders verblinden en het hoort niet in die unit?? Zou gewoon lekker sparen voor die u leds en die erin knallen staat veel vetter en de xenon is mooi afgesteld erin
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
Als je het goed afstelt verblind je niemand,maar oke kun je een foto maken hoe de lichten eruit ziet als je je drv stadslicht en dimlicht aandoet,en welke lanpen heb jij h7 of...
 
Volkswagen  Polo  6r tdi 
Ik beaam wat Guus zegt. Spreek namelijk uit ervaring :)

Gewoon lekker die centjes in je zak houden en jezelf ook niet verdiepen in after market xenon in een unit die er niet voor gemaakt is. Ik had h4, stadslicht zijn de u en dimlicht is u met ingebouwde xenon lens, drl in de bumper zit blauwe led in.

Oh ja en ik had trouwens mijn xenon in dr vorige wagen door 4 bedrijven laten afstellen en nog steeds was het kwalitatief uitermate teleurstellend :)
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
Oke ik ben er over uit ik ga de koplamp halen maar wat moet ik nou doen h7 lampen halen en is het plug en play of extra weerstandjes halen tegen storingen
Snap er niks van
Je geeft aan H4 te hebben, ik heb hetzelfde en ik heb gewoon die koplampen overgekocht en beste man had er 2 ballasten bij zitten. Dat kunnen ze je bij de winkel haarfijn uitleggen. En anders kun je ze daar ook in laten bouwen. H.r.m. canbus aanpassingen in vcds omdat je van h4 afkomt. Heb zelf canbus grootlicht uit moeten zetten.

Alles is letterlijk plug and play.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!