Trillingen

Goedendag allen,

laatste tijd als ik op trek dan voel ik bij mijn gas pedaal trillingen, daarnaast voel ik bij mij gas los laten en in duwen vaak stootjes. Voelt net alsof mij motor stottert maar dat is niet, want die klinkt goed. Ik denk zelf aan een versleten motorsteun. Of zou het iets anders zijn?
Alvast bedankt voor het reageren.
 
Volkswagen  Polo  1.2 
Als het tijdens optrekken is zou ik eerder denken aan versleten koppeling of een aandrijfasje of iets. Bonken bij gas geven en gas kos kan vanalles zijn. Ik geef je een tip: ga naar een goede garage voor diagnose. Met dit soort dingen ga je niet verder komen op een forum helaas, geloof me.
 
Polo  6c  Verkocht 
trillingen met optrekken duiden vaak op versleten aandrijfassen. Bonken met afremmen is vaak een motorrubber. Dit hoeft niet direct kapot te zijn, maar kan ook "producteigenschap" zijn. met een ingewikkeld technisch verhaal is dit wel uit te leggen maar daar leen ik mij nu geen tijd voor ;)
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk|  Volkswagen Kever 1970 1600i 46pk 83Nm 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!