Trillende binnenspiegel

Hebben meerdere van jullie last van een trillende binnenspiegel als je de bass wat zwaarder zet en de muziek iets harder? Of heeft iemand hier misschien een oplossing voor of is het gewoon een kwestie van accepteren?
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95pk Comfortline Business + Active Info Display 
Hebben meerdere van jullie last van een trillende binnenspiegel als je de bass wat zwaarder zet en de muziek iets harder? Of heeft iemand hier misschien een oplossing voor of is het gewoon een kwestie van accepteren?
haha je weet waardoor het komt... wat een vraag dit... iets met oorzaak en gevolg? en nogal logisch dus als je de bass harder zet dat er meer gaat trillen.

Golf en polo zijn ook niet te vergelijken, in je golf had je ook geen hard plastic deurpanelen die heb je nu wel, stukje kwaliteit inleveren van golf naar polo.
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
  • Leuk
Waarderingen: Antera
Dit is volkomen normaal, van hard geluid (vooral lage tonen) gaan voorwerpen trillen, waaronder jouw voorruit en dus de spiegel die daar aan vast gemaakt is. Niets aan te doen behalve je muziek minder hard afspelen (is ook nog eens beter voor je oren :poop:).
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI Ex-Bluemotion 
haha je weet waardoor het komt... wat een vraag dit... iets met oorzaak en gevolg? en nogal logisch dus als je de bass harder zet dat er meer gaat trillen.

Golf en polo zijn ook niet te vergelijken, in je golf had je ook geen hard plastic deurpanelen die heb je nu wel, stukje kwaliteit inleveren van golf naar polo.
Het is inderdaad oorzaak en gevolg, maar dacht meer, misschien dat iemand er een oplossing voor heeft. Het zou zonde zijn als er gewoon een oplossing is en dit niet gedeeld zou zijn met anderen.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95pk Comfortline Business + Active Info Display 
bij mn 6R zie ik niks meer in de achteruitkijkspiegel als ik de muziek een beetje hard heb staan.... Niks geen subwoofers oid, enkel originele installatie!
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk|  Volkswagen Kever 1970 1600i 46pk 83Nm 
Ik heb een oplossing. Eraf halen :)
Je hebt hem niet nodig namelijk
Ik gebruik hem ook niet! ik gebruik mijn achterwisser ook nooit. mooi als de auto vies is en niet opeens zo'n schone veeg op het raam hebben maar mooi egaal.
precies ja, sommige mensen hebben een tik als het om auto's gaat daar ben ik er geen van ;)
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
Sinds er een nieuwe voorruit is geplaatst is ook de vervelende trilling weg in de achteruitkijkspiegel. Ik weet niet waardoor het komt, maar het is een stuk aangenamer.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95pk Comfortline Business + Active Info Display 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!