Trekhaak Polo 6R met kabelboom en module

Status
Niet open voor verdere reacties.

iichel

Exclusive lid
12,822
4
8,052
283
Te koop is een vaste trekhaak van een Polo 6R van het merk Bosal.
Er zit een kabelset en canbus module bij van het merk Jaeger.

Alles is helemaal compleet met schroeven etc.
Het past ook op een Fabia II facelift.

Prijs is 200 euro voor de trekhaak + module + kabelboom.
Installatie kan tegen een meerprijs van 250 euro gedaan worden.

Ophalen in Best bij Eindhoven, verzending in overleg.

Foto's:
2020-09-13 13.26.47.jpg2020-09-13 13.26.51.jpg2020-09-13 13.26.56.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: tonimacaroni
Dat vind ik dan te duur worden, en als ik dat zelf al niet eens kan.. Die draden is gewoon ruk. Bij een Seat Toledo trok je zo die balk eraf trekhaak erin steken boutjes erin. Gat in de bumper maken en stekker kon je tussen de stekker van achterlicht plaatsen en klaar.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 
Ik snap best wel dat het veel werk is, zeker als je inschatting is/ was dat je het er zelf in een uurtje onder hebt zitten.
Maar dat is helaas al veel langer niet meer zo. Alles moet via de canbus, zekeringenkast en ingeleerd worden, en dat is gewoon wel precisiewerk.
Ik kan het vast niet zo goedkoop doen als de goedkoopste beunhaas die voor 2 kratjes bier er een trekhaak onder maakt en soldeert met een aansteker.

Maar ik moet gewoon belasting betalen, garantie geven, netjes werken, etc, etc, voor veel minder is dat gewoon niet haalbaar.

Vroeger, toen ik nog 'gewoon' af en toe een klusje deed, zwart, had het ook wel 100 euro goedkoper gekund, duurde het een uur langer en als het na een maand stuk was.. jammer...
Maar die tijd heb ik gehad :)
 
  • Leuk
Waarderingen: HoMi, Tweak en aeonius
Ik snap best wel dat het veel werk is, zeker als je inschatting is/ was dat je het er zelf in een uurtje onder hebt zitten.
Maar dat is helaas al veel langer niet meer zo. Alles moet via de canbus, zekeringenkast en ingeleerd worden, en dat is gewoon wel precisiewerk.
Ik kan het vast niet zo goedkoop doen als de goedkoopste beunhaas die voor 2 kratjes bier er een trekhaak onder maakt en soldeert met een aansteker.

Maar ik moet gewoon belasting betalen, garantie geven, netjes werken, etc, etc, voor veel minder is dat gewoon niet haalbaar.

Vroeger, toen ik nog 'gewoon' af en toe een klusje deed, zwart, had het ook wel 100 euro goedkoper gekund, duurde het een uur langer en als het na een maand stuk was.. jammer...
Maar die tijd heb ik gehad :)

Ik wil ook echt niet zeggen dat je er teveel voor vraagt don't get me wrong. Maar dit is gewoon even wennen voor mij (dit soort bedragen) en uiteraard vind ik het ook niet erg om voor zoiets te betalen maar heb helaas slechte ervaringen met bepaalde auto's. En deze aanschaf was in mijn ogen ook een beetje een gok en hopen dat ik geen spijt krijg. Maar goed, je weet het nooit je kan hem ook in de prak rijden... Ik heb "zelfs" distributieriemen vervangen zonder problemen en dan zoiets als een trekhaak plaatsen zou eigenlijk niet zo moeilijk moeten zijn. Maar inderdaad je zit nu met canbus en moet overal op letten. Ik moet denk ik nog wat vertrouwen krijgen in deze auto, hij rijd super fijn (daarom ook gekocht) maar er zijn wat dingetjes waar ik mee zit en dan ga je natuurlijk wel opletten met het geld wat je erin steekt.
En ik dacht @joosspekloos dat je dit gewoon maar "erbij" deed dus zwart zeg maar.

Misschien moet ik toch maar wat topics aanmaken met de onzekerheid die ik heb bij deze auto en hopen dat ik hier reacties op krijg? Als er niks "aan de hand is" wil ik graag dat er voor dat bedrag een trekhaak geplaatst word. Ik heb ook helemaal geen topic aangemaakt met het verhaal waarom/hoe ik deze auto gekocht heb.

Even kort door de bocht: dit was een bezorg auto van het bedrijf van mijn zus, ze hebben de hele carterpan naar de ... gereden en er is dus een nieuwe carterpan geplaatst en alles is nagekeken en leek in orde. Ik heb daarna in deze auto gereden en was erg prettig en daarom overgenomen. Maar toch blijft dat soms knagen want ik weet niet of dat blok nog gelopen heeft zonder olie. De dealer heeft hem nagekeken voor mij en kon niks raars ontdekken ook zou de turbo geen erge speling hebben. Daarom ben ik wat voorzichtig met dit soort bedragen.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 
Auto's zijn duur. Aanschaf. Onderhoud. Belasting...

Een setje mooie velgen nieuw voor meer dan 2000 euro.

Ik zie het als een hobby. Ja, het kost geld, maar een hobby mag geld kosten. Jij legt jouw grens, waar jij vindt waar hij hoort. En een ander legt 'm elders.

Sommige gebruikers betalen een godsvermogen aan velgen. Sommige aan schoonmaak. Enkele aan aanpassingen als airride of 300 euro voor een gti stuur. Duizenden aan aanschaf van een speciale bumper, die dan nog eens in de juiste kleur gespoten moet worden (ja, jij @Moes-Moze )

Wat je je moet beseffen is dat dit een hobby is voor de meeste.

Auto's zijn duur. Auto's als hobby zijn onbetaalbaar.
 
  • Haha
Waarderingen: iichel
Auto's zijn duur. Aanschaf. Onderhoud. Belasting...

Een setje mooie velgen nieuw voor meer dan 2000 euro.

Ik zie het als een hobby. Ja, het kost geld, maar een hobby mag geld kosten. Jij legt jouw grens, waar jij vindt waar hij hoort. En een ander legt 'm elders.

Sommige gebruikers betalen een godsvermogen aan velgen. Sommige aan schoonmaak. Enkele aan aanpassingen als airride of 300 euro voor een gti stuur. Duizenden aan aanschaf van een speciale bumper, die dan nog eens in de juiste kleur gespoten moet worden (ja, jij @Moes-Moze )

Wat je je moet beseffen is dat dit een hobby is voor de meeste.

Auto's zijn duur. Auto's als hobby zijn onbetaalbaar.
Yep, ik zal morgen eens een topic aanmaken in voorstellen met wat history. Hiervoor reed ik een Alfa Romeo 147 1.6 (duurste auto die ik gekocht had) en net na het tekenen voor een nieuwbouw woning rijd ik hem in de prak op jaja een trekhaak van iemand die dacht dat je een lijnbus voorrang moet verlenen buiten de bebouwde kom..
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!