Trekhaak gezocht. en gevonden

Martien

Premium lid
475
170
70
Zoals de titel zegt ben ik op zoek naar een trekhaak voor mijn polo 6r.
Compleet.

Groetjes.

Topictitel aangepast en verplaatst naar juiste forumdeel.
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6R  1.2 BlueMotion 
Je hebt volkomen gelijk, ben op vakantie en dacht een trekhaak moet ik hebben, heb er niet over nagedacht of deze verwijderbaar moet zijn.
Maar liever wel.

Heb ook nog niet op mp gekeken, ik dacht mischien is er hier iemand die er een heeft loggen en hem voor een klein prijsje weg doet.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 BlueMotion 
Het valt nog niet mee zie ik op marktplaats, denk dat het een nieuwe word aangezien bij een 2ehands trekhaak nooit veel info erbij is.
Veel trekhaken moet je een snede in de bumper maken en er zijn trekhaken waarbij het niet zichtbaar is en dat wil ik.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 BlueMotion 
oke, ik dacht dat er ook trekhaken waren waarbij de insnede aan de binnenkant kon bij het onderstuk zeg maar zodat je het optisch niet kunt zien.
Dat is wel balen dan, maar ik heb geen keus en moet een trekhaak voor een ander speeltje.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 BlueMotion 
P1120247.JPG Bij ons is niet in bumper gezaagd, zit er heel netjes onder, door dealer gemonteerd met bijbehorende kabelboom en 13-polige stekker, zit er mooi op en heeft als voordeel dat iemand die slordig parkeert zichzelf benadeeld.

Vraag even bij een trekhaakbedrijf, daar kun je qua prijs denk ik ook goed slagen, vooraf goed vragen wat je precies krijgt. P1120247.JPG
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 85kw 
  • Leuk
Waarderingen: Martien en Sal
inmiddels een trekhaak van hook binnen met een ecs kabelset.

Snap alleen de manual niet helemaal.
Op pagina 11 laten ze zien hoe je het aansluit, ik snap alleen niet waarom daar 2 verloop stekkers worden gebruikt.
Het is toch puur een kwestie van de dubbele oranje een gezekerde plus te geven.

De can achter de radio pakken, en de andere blauwe draad op het remsignaal aan te sluiten.de draad met de anp connector aftapen deze word niet gebruikt.
 

Bijlagen

  • SE026B1 Polo.pdf
    5.5 MB · Weergaven: 19
  • 20180802_143036.jpg
    20180802_143036.jpg
    780.7 KB · Weergaven: 29
Volkswagen  Polo 6R  1.2 BlueMotion 
Zo daar zijn we weer.
Ik heb vanmiddag contact gehad met @TCL en die heeft even de handleiding doorgenomen.
De verloopjes waren inderdaad om meerdere aansluitingen in de kast te maken.

Heb de draden bij de can bij de bcm gemonteerd maar wat een rot werk, een hele avond bezig geweest voor 3 kabeltjes bij de bcm.
Je kunt echt nergens bij.
morgen de rest.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 BlueMotion 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!