trekhaak en benodigheden 6R

Wat heb je eigenlijk allemaal nodig om een trekhaak onder de 6r te zetten.begrijp dat het niet meer zo makkelijk gaat als vroeger draadje trekken naar de achterlichten en klaar.
en heb ik op mijn polo comfortline al een ingebouwde module of is dat niet standaard.?
 
Audi A3 8v sportline plus  Audi A3 sportline plus  1.4 tfsi 125 pk 
  • Leuk
Waarderingen: Tommy144zx
Ik heb mijn trekhaak gekocht bij trekhaakdiscounter.

Duurt ongeveer 5 werkdagen voor alles binnen is, de kabel en module krijg je van ecs.
De trekhaak zelf komt uit het buitenland.

Alles is compleet met handleiding,3 kabeltjes naar de bcm inleren en klaar.
Als je geen start stop hebt moet je met een relais werken maar die zit er ook bij.

1 minpuntje laatst bij mijn kameraad hadden ze de verkeerde balk geleverd maar dat.hebben ze gelijk opgelost door een nieuwe te bestellen, nadeel was dat wij er pas achter kwamen toen de bumper en zo er al af was.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 BlueMotion 
Ben eigenlijk benieuwd wat zo een set kompleet kost
Hoorde in de wandelgangen al iets van 800,00 euro kompeet met onderzetten en aansluiten dat gaat em dan niet worden , kan bruin niet trekken,zit te denken aan een tweedehandsje ,ben eigenlijk ook benieuwd of er in een 6r comfortline al een module ingebouwd zit?
 
Audi A3 8v sportline plus  Audi A3 sportline plus  1.4 tfsi 125 pk 
Is gewoon een los kastje die je achterin plaatst. En de kabelboom leg je naar voren, en sluit je de kabels aan.
Ik vond 800 ook teveel inderdaad maar voor 250 was ik klaar.
 

Bijlagen

  • SE026B1_Polo.pdf
    894.4 KB · Weergaven: 48
Volkswagen  Polo 6R  1.2 BlueMotion 
  • Leuk
Waarderingen: Sal, heriox en Antera
Ik heb mijn trekhaak gekocht bij trekhaakdiscounter.

Duurt ongeveer 5 werkdagen voor alles binnen is, de kabel en module krijg je van ecs.
De trekhaak zelf komt uit het buitenland.

Alles is compleet met handleiding,3 kabeltjes naar de bcm inleren en klaar.
Als je geen start stop hebt moet je met een relais werken maar die zit er ook bij.

1 minpuntje laatst bij mijn kameraad hadden ze de verkeerde balk geleverd maar dat.hebben ze gelijk opgelost door een nieuwe te bestellen, nadeel was dat wij er pas achter kwamen toen de bumper en zo er al af was.

de kabel en module krijg je van ecs.?? komt dat er extra bij of hoort dat bij de trekhaak.
groet thomas.
 
Audi A3 8v sportline plus  Audi A3 sportline plus  1.4 tfsi 125 pk 
Zit bij de koop van de trekhaak.

Zit er standaard niet bij je kan kiezen welke je erbij wilt hebben. Vaak verschillende merken en of het 7 of 13 polig moet zijn enz. ;)

De trekhaak koop je namelijk los van de kabelset mits ze een setje aanbieden
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!