Transport T5 2015 Facelift.

Goedemiddag mede VW leden,

vraagje, iemand toevallig bekend hier met de Transporter T5 2015?

weet iemand de eventuele security access code van vcds? en waar ik de functies needle sweep optie kan vinden en bij opslot doen de toon via de claxon?
zelf heb ik het bij mijn polo 6C al gedaan alleen bij de T5 kom ik er niet uit. ook verschillende access codes geprobeerd maar geen van enkele accepteert hij.

hopelijk iemand die me kan helpen?Big Grin

Roy
 
Volkswagen  Polo 6R  1.0 TSI 96PK 
Needle sweep vind je in 17 instruments en dan bij de adaptatie kanalen (indicator celebration of staging)
Toon bij op slot doen via de claxon vind je in de coding van 09 central electrics. Maar deze is nogal irritant, als je een alarm hebt kun je ook deze piep gebruiken.
Thanks voor je snelle reactie! weet je toevallig wat de access code is? of waar ik hem kan vinden
 
Volkswagen  Polo 6R  1.0 TSI 96PK 
Needle sweep vind je in 17 instruments en dan bij de adaptatie kanalen (indicator celebration of staging)
Toon bij op slot doen via de claxon vind je in de coding van 09 central electrics. Maar deze is nogal irritant, als je een alarm hebt kun je ook deze piep gebruiken.
zit de optie open/dicht akoestich geluid via horn niet bij 46 - central conv? want deze heb ik er niet tussen staan in vcds wel de 09 central electrics. kan ik hem daar ook via de coding aanzetten? zoja welke zou dat moeten zijn
 
Volkswagen  Polo 6R  1.0 TSI 96PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!