TPMS ventielen op Polo AW Highline?

Juno Leloup

Premium lid
669
482
103
Hi,

Ik wil uiteindelijk 17" velgen op mijn Polo AW gaan laten monteren, maar vroeg mij nu af of er wel of geen TPMS ventielen op zitten?
Weet iemand van jullie vast wel.
Ik hoop op geen TPMS en dus een indirect systeem, scheelt weer knaken.

Alvast bedankt,
Juno

PS: Het worden hoogst waarschijnlijk deze velgen, MAK Polaris:
MAKPolarisgunmetallicmirror-185573.jpg
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 PK (VAG Techniek Stage 1 tuned, 135 pk 225 Nm) 
  • Leuk
Waarderingen: Snowdude
Hi,

Ik wil uiteindelijk 17" velgen op mijn Polo AW gaan laten monteren, maar vroeg mij nu af of er wel of geen TPMS ventielen op zitten?
Weet iemand van jullie vast wel.
Ik hoop op geen TPMS en dus een indirect systeem, scheelt weer knaken.

Alvast bedankt,
Juno

PS: Het worden hoogst waarschijnlijk deze velgen, MAK Polaris

Nice! Ik heb zelf de MAK Dresden gunmetal zonder TPMS gekocht en ik heb daar geen problemen mee. Kan gewoon de banden controle instellen via de SET(!) knop.

Als je nog center caps van Volkswagen wil, heb ik wel een AliExpress linkje.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95pk 
Dank allemaal, gaan we even sparen voor 4 mooie velgen met bandjes!
Zal binnenkort nog even mijn nieuwe Polo AW showen hier met foto's en dergelijke. :sunglasses:
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 PK (VAG Techniek Stage 1 tuned, 135 pk 225 Nm) 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!