Topic openen?

Misschien een rare vraag, maar hoe open ik eigenlijk een topic voor mijn Polo's? In de 6N en 86c categorie staat wel dat ik een garage moet openen? Maar wat houd dat überhaupt in? Want in de garage-sectie op het forum kan ik ook niets openen? Wie oh wie kan het mij even kort en helder uitleggen, want ik kom er zo 1,2,3 even niet uit :(
 
Thanks!! Maar waar maak ik een garage aan dan? En is het benodigd alle informatie daadwerkelijk in te vullen? Want anders ben ik wel ff bezig, vind persoonlijk altijd dat foto's meer zeggen dan een lijst gesommeerde updates.
 
Thanks Bas! Zal eens wat aanmaken voor de 6N dan, wel zo netjes om me eens "officieel" voor te stellen voordat ik naar een M&G ofzo kom. Wel jammer dat donateurs er maar 2 krijgen, kom ik aan met m'n 3 Polo's Stick Out Tongue haha!
 
Ik heb gelijk maar even wat korte lijstjes info gemaakt om een idee te geven, en plaats er wat foto's bij, hoef ik dat later niet nog eens via Photobucket links te doen :)
Hardstikke bedankt voor de info in ieder geval heren! :)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!