tjinees' 1.6 TDI

tjinees

Actief lid
108
30
28
Hoi allemaal,

Als long time lurker van dit forum, leek het me wel gepast om mezelf en m'n Polo even voor te stellen. Ik ben tjinees (oude bijnaam, don't ask ;)), en dit is mijn 1.6 TDI Highline uit 2012:

2r23itt.jpg

314c9lf.jpg


Ik was al langer op zoek naar een degelijke kleine auto voor woon-werkverkeer, en het liefst eentje die een beetje potentie had qua mods. Kom je vaak toch wel bij VW uit, gezien de populariteit en de communities eromheen. In afgelopen januari heb ik mijn Polo gekocht van de eerste eigenaar met ruim 194000 km op de teller, dus het beestje had al wat ervaring. Maar goed, bekende historie, buitenkant zag er vrijwel smetteloos uit, allemaal snelwegkilometers, eerste eigenaar, etc.. De centen in z'n handen gedrukt en meegenomen!

Nu ziet zo'n 6R Polo er standaard behoorlijk tam uit, dus inmiddels is er al het een en ander aangepast:

- Eibach Pro-kit 25/30 mm
- 17'' inch BBS RW017 (9N Cross Polo)
- GTI voorbumper
- R-Line achterbumper
- U-tube koplampen, 4300K xenon
- Pioneer TS-WX710A subwoofer

Voorlopige wishlist:

- Sierstuk
- kentekenplaten met opgelegde letters
- 6C deurpanelen
- ander stuurtje
- wat audio upgrades
- Velgen poedercoaten

Zal binnenkort eens wat betere plaatjes schieten..

Tot ziens!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI 
  • Leuk
Waarderingen: Polovl
Bedankt allemaal!

Tjinees. Je komt vast niet uit Brazilië... Stick Out Tongue

Haha, scherp.. ;)

Ondanks dat je ondertussen al een half jaar op het forum komt, als nog welkom ;) Het geheel ziet er al aardig strak uit zo met verlaging en 9N3 Cross velgen. In welke kleur laat je ze poedercoaten?

Bedankt! Het wordt waarschijnlijk gewoon braafjes zilver, maar ik sta stiekem wel open voor suggesties. Je weet maar nooit.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!