Titel veranderen

  • Onderwerp starter Deleted member 908
  • Startdatum
D

Deleted member 908

Sinds kort weer wat actiever op het forum.
Het lukt me alleen niet om de titel te veranderen.
Bij de vorige site kon je in het eerste topic de titel aanpassen, hoe kan ik dat nou doen?

Alvast bedankt.
Steef
 
zelfs hier.

bij mij werkt het ook niet.
wat we kunnen veranderen is de titel boven je bericht,
niet de naam van de discussie.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
Als ik naar de gebruikerspermissies kijk staat er "Can edit own posts" op JA, waarom je de titel niet zou kunnen aanpassen is mij een raadsel, kun je eens een screenshot uploaden van de bewerk pagina van jouw beginpost?

Google is uw vriend!

"If you are within this time limit then you can edit the thread title by editing the first post in the thread:

Admin CP -> vBulletin Options -> Message Posting and Editing Options -> Time Limit on Editing of Thread Title

Note that a value of 0 does not make it unlimited, but rather it makes it so users can never edit their thread titles. If you want it effectively unlimited then you need to set it to a huge number, like 999999999.

Otherwise admins and mods can use the Edit Thread option from the Thread Tools menu. Regular users cannot access this option. "
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!