Voorstellen Den

Goedemorgen!

Mijn naam is Dennis en ik ben nu 26 jaar.
Mijn functie op werk is isntrumentmaker. Dat wil zeggen: draaien, frezen en onderdelen maken naar wens van de klant .


Toen ik net mijn rijbewijs had, wisselde ik zo'n 2 jaar elk halfjaar van auto.

Het begon in een Peugeot 307. Het was een automaat, niet speciaal maar wel een degelijk karretje.
Na een paar maanden is die ingeruild voor de oude BMW van mijn zus, een zwarte BMW E36 316i. Wederom niet speciaal, maar de chassis was keihard. Een vriend met een 318is kom overal een schroevendraaier doorheen steken. Ik niet :)

Toevallig liep ik tegen een VW Golf 3 aan in de kleur dragon green LC6P. Dit was mijn derde auto op rij met een hele 1.6 liter onder de kap.

Ik miste toch het bmw gevoel en tijdens de zoektocht naar een E30, ben ik via mijn vader tegen een E46 328ci aangelopen. In de mooie kleur topasblau. 2 weken later lag het interieur uit elkaar, ik had namelijk een M3 interieur gevonden, zwart leder, elec verstelbaar en verwarmd. Deze auto gaat nu na net iets meer dan 6 jaar erin gereden te hebben in de verkoop.

Zo'n 3 jaar geleden heb ik voor de sloop prijs een Suzuki Alto gekocht. Deze had de kleur die ik noem: wasooitrood.
ik dacht hij heeft nog 3 maanden apk, ik rij hem kapot en dan krijg ik mijn investering terug bij de sloop. Maar niets bleek minder waar, voor 70 euro aan onderdelen en een dagje sleutelen kon ie weer een jaar door de APK. Goh wat heb ik gelachen met die auto. Hij was gewoon oerdegelijk. Er zat niks op, geen abs, geen stuurbekrachtiging. Bijna niks wat kapot kon. De Alto is aan een vriend verkocht en hij heeft er ooit een tijdje mee gescheurd. Prachtding was het.

Maar nu, ik heb een vriendin en een huis. De BMW werd door 85km per dag gewoon niet meer rendabel. Via mijn vader ben ik aan een Polo 9N3 gekomen. Een gechipte 1.4 TDI.
Deze auto is 5 jaar van hem geweest en nog 5 jaar van een collega. Wie had ooit gedacht dat ik de proefrit al jaren geleden gemaakt had?
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 9N3  1.4 tdi 
  • Leuk
Waarderingen: HoMi en 6rr
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!