Terugroepactie Polo TDI?

iichel

Exclusive lid
12,860
4
8,078
283
De volgende terugroepactie staat geregistreerd bij het RDW:

uYWTGpH.png


Te vinden via https://terugroepregister.rdw.nl/Pages/Terugroepregister.aspx
Merk: Volkswagen
Type: Polo
Periode: as you wish...

Google weet hier verder niet zoveel van. Iemand die hier meer van weet?
 
Bij mijn motor had ik hetzelfde. Tijd voordat het op RDW stond was er al melding van een terugroep actie. Nadat het op RDW stond heeft het nog 2-3 weken geduurd voordat ik de brief thuis ontving (met dezelfde informatie die op RDW staat). Brief kwam overigens van de 'fabrikant' en niet van de RDW.
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
oh ohhhhh.. nou doei doei polo! was fijn je gekend te hebben..

( ervaring met lokale VW dealer, ze steken "per ongeluk" het motorblok van een peahton v10 van een kennis in de brand )
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
Net even gebeld met m'n VW dealer, mijn BM valt ook onder de terugroepactie. Maar.......
op 23-10 was de berichtgeving van het RDW van de terugroepactie, dus eventuele brandstoffilter vervangen zou gratis zijn.
Nu heeft mijn Polo op 23-10 een 60.000km beurt gehad en hierbij is ook de brandstoffilter vervangen, kosten 61,98 ex BTW. Ik vroeg dus net of ik dit bedrag niet terug zou krijgen......ehhhh nee dus, ik moet alsnog terug komen voor een nieuwe brandstoffilter. (iets met nieuwste type?) :confused:
 
brandstoffilter

Vandaag mijn Polo BM tdi bij de dealer gebracht voor 2e onderhoudsbeurt 60K km. Toevallig zei de medewerker dat door een terugroepactie de brandstoffilter vervangen moet worden en daardoor 70,- minder moet betalen aan onderhoudsservice. Komt goed uit!!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!