Terug roep actie polo GT

Heb ik weer , ik zou maandag trotse eigenaar van een vw polo GT worden die ik van een vriendin overuit de lease overneem.
Koop contract al getekend nu is er een probleem er was een terug roep actie en nu mag de polo absoluut niet meer verkocht worden zeiden ze. Gelukkig heb ik koop contract getekend en komen de vw dealer mij tegemoet met een zelfde gt of nieuwere zeggen ze. Wie weet iets van deze terug roep actie ???
 
Vw  Polo Blue GT  1.4 
Hoe gaat zo iets? "De voertuigen worden terug gekocht" wat voor een bedrag krijg je(dagwaarde? cataloguswaarde) er voor eigenlijk iemand die al eerder zo iets heeft gehad ben wel nieuwsgierig
 
Op Duitse fora verschillende verhalen gelezen hierover. Je bent niet verplicht de auto te verkopen, maar de auto moet nagekeken worden en door VW met de juiste onderdelen voorzien worden. Als je hem wel verkoopt (of moet verkopen omdat auto niet te keuren valt) krijg je een bedrag dat erg afhangt van het land. Ik weet niet waar de verschillende personen vandaan kwamen maar zowel hele hoge/ruime bedragen als veel te lagen bedragen geboden door VW.

Overigens gaat het binnen NL 'maar' om 150 auto's, al dan niet via import op de Nederlandse markt gekomen. Het grootste deel was al gevonden en zijn Golfjes, dus dit is wel echt heel erg pech :(.

Aangezien het hier via PON zal gaan, zou ik zelf met een te laag bedrag rekening houden Stick Out Tongue.
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
Voor zover ik weet gaat dit over het artikel dat eerder is gelinkt, en is dus niet specifiek gerelateerd aan bouwjaar of type. In Duitsland waren er veel meer auto's, waarvan de meerderheid Golf. Er zijn dus ook een aantal Polo's maar het is niet specifiek de GT. Het gaat in het algemeen om auto's die niet voor verkoop bedoeld waren omdat ze niet volledig bestaan uit onderdelen van de uiteindelijke versie. Dus eigenlijk alleen voor test of andere doeleinden bedoeld waren.
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
  • Leuk
Waarderingen: Nielss90
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!