Te veel adsense reclame

chucknorris

Bekend lid
1,240
242
83
Hoi crew,

Ik snap dat reclame nodig is om de site draaiende houden. Onze admin heeft ook geen geldboom in de tuin:mrgreen:

Is het niet een beetje te veel van het goede om na elke post reclame te laten zien? 3 adds per pagina is echt de max imho:oops:
 
Volkswagen  Polo BlueGT  1.4TSI 
  • Leuk
Waarderingen: Maik
Hier wil ik best op reageren ;) Bedenk wel dat het internet is/moet gratis zijn een andere discussie is, want dat is het voor ons namelijk niet en die kosten moeten gewoon betaald worden. Maar dat haal je zelf idd ook al aan.

Wanneer je na elke post reclame ziet, gaat er iets niet goed. Mocht dit daadwerkelijk zijn dan hoor ik het graag.

Onze adsense reclame posts zijn als volgt:
1. Na ieder "eerste" bericht in een topic verschijnt er een adsense reclame blok
2. Na ieder "tiende" bericht verschijnt er een adsense reclame blok
-> Na bericht 20 komt blad twee en beginnen punt 1 en 2 weer opnieuw.
3. Op het gehele forum is er één (overal hetzelfde blok) adsense reclame blok in de footer.

Ik heb enige tijd terug een nieuwe gebruikersgroep aangemaakt "New Member". Omdat Xenforo één groep kent waar hij alle nieuwe gebruikers aan toe kent (niet te veranderen bij mijn weten), is de oude algemene groep vernoemt naar "New Member". De algemene groep is een nieuwe groep geworden (nr 17 ipv 1). Nu zag ik zojuist dat één blok "sponsoring" niet was benoemd als uitsluiting en daarmee kan mogelijk ten onrechte een reclame blok gepresenteerd worden. Hier zat overigens niet in, waardoor het blok leeg bleef.
 
Bij prive berichten ook elke reactie een advertentie

18uk8i6.png
 
Volkswagen  Polo BlueGT  1.4TSI 
Ik kan dit niet direct reproduceren met een test account met gelijke rechten als @chuchnorris. Zijn er meer leden die dit ervaren?

Ik zie dit overigens wel bij de persoonlijke berichten, maar die zijn ook niet bedoelt voor meer dan vraag en antwoord. Als je daar meer gebruik van maakt, moet er meer informatie op het forum komen.

Hoelang ervaar je dit al op het gewone forum @chucknorris (dus niet de persoonlijke berichten)?
 
Zou het aan mijn pc kunnen liggen?

Even afwachten of meer zich gaan melden.. Ik krijg het niet reproduceren in elk geval. Ik heb mijn test account gelijke rechten gegeven, dit houdt in gebruikersgroep "New Member" + secundaire groep "Member". Ook zie ik dat je Mozilla Firefox gebruikt, ook het gebruik hiervan reproduceert het probleem niet bij mij.
Dan zijn er nog alle instellingen en templates, die heb ik doorzocht op "Google" en/of "Adsense" en ik kom dan enkel bij de drie eerder genoemde mogelijkheden.

Hierbij dus even een oproep aan andere..
 
Polo  R-line  1.6 TDi powerd by Durban 
@Maik
Dit krijg ik bij elk topic als het open, boven en onderaan.
Krijg ik alleen op ios, misschien ook meerdere mensen die er last van hebben?
 

Bijlagen

  • B3D5677B-FB30-4F2F-A49C-3823212B5F96.png
    B3D5677B-FB30-4F2F-A49C-3823212B5F96.png
    43.2 KB · Weergaven: 17
  • 10B82F99-37FE-4FC6-B48E-BBB950DAFAC5.png
    10B82F99-37FE-4FC6-B48E-BBB950DAFAC5.png
    135.6 KB · Weergaven: 13
Volkswagen  Polo6R  1.2 TDI Bluemotion 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!