Syste’s VW Kever 1962

waarom zijn de wielen achter scheef?

Dat de achterwielen zo schuin komen te staan heeft in principe niet zo heel veel met airride te maken als alleen dat die de auto laat zakken. Kijk maar eens naar mijn Polo. Die staat ook op luchtvering maar komen de wielen niet zo schuin.
Het verschil zit hem in dat de kever geen starre achteras heeft en dus “knikt” in het midden waar de versnellingsbak zit.
Hoe lager de auto, hoe schuiner de achterwielen dan.
 
Laatst bewerkt:
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
  • Leuk
Waarderingen: Pigeon
Hele gave kever! Ik vind het gaaf zo maar daar verschillen de meningen over. Ik twijfel de laatste tijd vaker om de kever weer te verhogen, nu laat ik hem toch vaak staan omdat de gewone auto gewoon veel makkelijker te rijden is. Zo laag blijft toch voor de nodige uitdagingen zorgen.
 
Hele gave kever! Ik vind het gaaf zo maar daar verschillen de meningen over. Ik twijfel de laatste tijd vaker om de kever weer te verhogen, nu laat ik hem toch vaak staan omdat de gewone auto gewoon veel makkelijker te rijden is. Zo laag blijft toch voor de nodige uitdagingen zorgen.

Ik neem aan dat jouw kever dan niet op lucht staat maar de torsie-as een paar tandjes verdraaid?
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!