Survey van de week 15: Wat doe jij in april aan je Polo?

Xander

Voormalig teamlid
2,451
0
36
Deze week geen Poll maar een survey!
(i.v.m. het oneindig aantal mogelijkheden)


Wat doe jij deze maand aan je Polo :)?! Zomerbandjes er weer onder, of andere upgrades die er aan zitten te komen? Share it with us!
 
vy8412.jpg


Vandaag het lichtschakelaarskapje eruit GESLOOPT en een hoogglans versie gemonteerd. Bloed zweet en tranen.

Dat was het voor april. Big Grin
 
Bumperlipje wordt deze week normaal geleverd en dat ga ik dus monteren
Wassen en daarna eens waxen
Het resultaat eens mooi fotograferen
Uitkijken naar schroefset, maar de aankoop zal waarschijnlijk maar voor mei zijn
 
Terug naar de schade hersteller om hun braggelwerk te laten herstellen. Ook erachter gekomen dat weer een lompe zat met z'n deur tegen mijn achterportier heeft gezeten waar nu de stukken af liggen. Verder hoop ik na herstel de auto te kunnen wassen, kleien, polijsten, glazen, sealen en waxen :) Tevens bandjes maar eens laten wisselen en dan meteen de velgen en remklauwen goed schoonmaken en in de velgenwax zetten.
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
De Polo heeft terug zijn zomerbanden aan met de velgen. Staat weer heel wat mooier.
Met onze andere auto vw Passat krijgt hij een grote schoonmaak beurt daarvoor komen we eens naar Nederland (Rotterdam;))
 
Volkswagen  Polo 6R r-line  1.2 
Ik had grootste plannen, waaronder deze maand toch echt de KW V1 te plaatsen mocht het niet dat ik sinds kort een huisje heb gehuurd met het vrouwtje dus de plannen zijn uitgesteld :). Wel heb ik Cree led mistlampen, en OEM led kentekenverlichting (was VW vergeten te plaatsten).
 
Deze maand geen bijzondere plannen voor mijn Polo R-line. Wat kleine instellingen geconfigureerd met vcds; needle sweep/ coming home functie. Binnenkort maar eens speakers monteren in de hoedenplank. Big Grin
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 135pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!