Subwoofer

Hallo,
Ik wilde graag mijn oude set, crunch ground pounder aansluiten op mijn radio. Vandaag heb ik mijn radio eruit gehaald om te kijken welke aansluitingen in heb. Blijkbaar heb ik een groene tulp stekker waar sub woofer op staat. Hoe sluit ik hem nu aan?
 

Bijlagen

  • IMG_20190903_200148.jpg
    IMG_20190903_200148.jpg
    512.8 KB · Weergaven: 32
Volkswagen  Polo 6R  1.4 fsi 96pk 
Ik heb de zelfde set in mijn auto, dit heb ik aangesloten via een RCA converter, remote kabel kun je aansluiten op een draadje bij je licht schakelaar. (volgens mij rechts onder) en de 12V voor de versterker kan je langs de motorkap kabel halen naar je motor ruimte, hiervoor moet je wel ff het rubber wat groter maken.
Makkelijkste is een stevig draad vanaf motorruimte naar binnen drukken via het rubber, en als je goed is moet je hem dan links bij je dashboard zien als je dat klepje weghaalt.
 
Volkswagen  Golf 7 GTE  | Polo 6R 1.6 TDI 203pk 370nm stage 3 (verkocht) 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!