Subwoofer ervaringen

Goedeavond allen,

Ik wil heel graag een subwoofer plaatsen in mijn Polo 6R. Zelf heb ik een RNS 315 scherm erin zitten. Alleen de vraag is nu...

Wie heeft welke subwoofer/actieve subwoofer erin liggen en wat zijn jou ervaringen er mee? Ik zelf zou graag een actieve subwoofer erin willen leggen, alleen ben benieuwd naar jullie ervaringen!

En wat komt er allemaal nog meer bij kijken? Lees ook vaak iets over een Hi/Lo converter??

Groetjes Stevie!

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI 
Ik had de Pioneer TS WX 710a in mijn Polo, ging meeeer als hard genoeg. Paste ook perfect in de dubbele bodem en kan je met 1 klik eruit nemen moetst het nodig zijn.

Ivm high low convertor, hangt af van de versterker/active sub. Sommige hebben in 'high' ingang wat inhoud dat je gewoon standaard 'speakerkabel' kan aansluiten. Anderen die enkel een low ingang hebben moet je een highlow converter gebruiken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Polo_6R
ik heb een subwoofer van Match gekocht samen met een versterker voor een zeer goede prijs op marktplaats. Daarnaast heb ik een setje speakers gekocht van Match waar ook filters bij zaten voor de hi/low. Heb het allemaal in laten bouwen, ben er zelf niet zo technisch mee. De subwoofer is wel een knaller en alles bij elkaar heeft het me niet bijzonder veel geld gekost. Overigens heb ik geen rns 315 dus durf niet te zeggen wat de aansluitingen daarvoor zijn.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 GTI 180 PK 
  • Leuk
Waarderingen: Polo_6R
Er past nog wel wát in de kofferbak...
301905398b6799d5b13afe5e98d8a8bb.jpg
adc7effb26cfa831c44c6b7284a48975.jpg


Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI 
  • Leuk
Waarderingen: Polo_6R
Dat zeker, het panorama dak dat trilt als een malle, en dit systeem heeft me ook al 3 H7 dimlichten gekost, want die trillen wel stuk... maar dit is iets té voor jou denk ik?

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
Hahahahaha mooi man,

Naja the bigger the better zeggen ze meestal haha maar idd ik zoek een "iets" kleiner formaat.

Bedankt iniedergeval

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI 
@Polo_6R, sorry dat ik aanhaak in jou post...
Maar ik heb deze subwoofer gevonden op het net.

upload_2017-12-12_8-54-41.png

Schijnt een originele subwoofer te zijn... echter exl kabel. Mijn vraag is, weet iemand wat voor model dit is?
En is de kabel gewoon los aan te schaffen bij de dealer? Werkend met RNS510??
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 Blue to the Motion 
  • Leuk
Waarderingen: Polo_6R
@Polo_6R, sorry dat ik aanhaak in jou post...
Maar ik heb deze subwoofer gevonden op het net.

upload_2017-12-12_8-54-41.png

Schijnt een originele subwoofer te zijn... echter exl kabel. Mijn vraag is, weet iemand wat voor model dit is?
En is de kabel gewoon los aan te schaffen bij de dealer? Werkend met RNS510??
Dit lijkt mij een Beats subwoofer uit de Polo 6C Beats. Geen idee hoe deze aangesloten wordt.
 
Audi  A1 8X 2x S-line  2.0 TDI 143pk 
Nou, ik kan een Helix subwoofer overnemen.
Echter heeft degene de kabel er niet meer bij... maar heb op t internet rondgekeken.
Maar deze zijn volgens mij ook niet los aan te schaffen.

Iemand een idee? Artikelnummer 000051419B
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 Blue to the Motion 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!