Stuurdraad centrale vergrendeling 6R??

Wie kan mij helpen aan de juiste kleur van de stuurdraad tbv de centrale vergrendeling in een 1.2 6R uit 2012.
Ik heb voor mijn zoon een centraal vergrendelings kastje (canbus) bij Wenmar besteld en ingebouwd, echter reageert deze niet op de stuurdraad die ik in de kabelboom heb opgezocht.
De groen/gele is niet aanwezig dus heb ik de blauw/witte draad gebruikt aangezien dit in een eerder bericht op dit forum aangegeven werd als vervanger voor de groen/gele draad, helaas werkt dit ook niet.......
Het kastje zelf schakelt prima en ik meet ook een puls op de stuurdraad.
Wie helpt me verder?? Alvast bedankt!!
 
Volkswagen  Polo  1.2 
Oke da's al een goed begin.
Ik heb zelf geen 6R dus ik weet niet hoe het systeem precies werkt, maar het lijkt me makkelijker om je te kunnen helpen als je de volgende informatie nog post:
  • Welke centrale vergrendeling systeem/kit je gebruikt hebt
  • Welk schema je gebruikt hebt om het aan te sluiten
  • Foto's van hoe en waar je alles hebt aangesloten etc.
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.2 6v 60pk BBM 
Oke da's al een goed begin.
Ik heb zelf geen 6R dus ik weet niet hoe het systeem precies werkt, maar het lijkt me makkelijker om je te kunnen helpen als je de volgende informatie nog post:
  • Welke centrale vergrendeling systeem/kit je gebruikt hebt
  • Welk schema je gebruikt hebt om het aan te sluiten
  • Foto's van hoe en waar je alles hebt aangesloten etc.
Ik gebruik het CV systeem van Wenmar, het canbus systeem. Het schema wat ik hiervoor gebruik is hier al eens eerder gepost en ook werkend gekregen, echter heb ik de kleurcoderingen niet in mijn kabelboom zitten (op de wit/blauwe draad na) maar hier werkt hij ook niet op.
Ik heb de aansluiten gemaakt waar de kabelboom met een bocht uit het portier komt, helaas geen foto's hiervan...

IMG_0236.PNG Dit is het gebruikte schema.....
 
Volkswagen  Polo  1.2 
Ik gebruik het CV systeem van Wenmar, het canbus systeem. Het schema wat ik hiervoor gebruik is hier al eens eerder gepost en ook werkend gekregen, echter heb ik de kleurcoderingen niet in mijn kabelboom zitten (op de wit/blauwe draad na) maar hier werkt hij ook niet op.
Ik heb de aansluiten gemaakt waar de kabelboom met een bocht uit het portier komt, helaas geen foto's hiervan...

IMG_0236.PNG Dit is het gebruikte schema.....

Na wat speurwerk er toch uiteindelijk achter gekomen dat het de blauwe draad moest zijn, werkt als een dolle!!!
 
Volkswagen  Polo  1.2 
Hallo,
Ik heb eenzelfde set gekocht bij Wenmar en aangesloten zoals in het schema hierboven ook is weergegeven. De schakeldraad is aangesloten op de blauwe draad van mijn Polo 6R uit 2012.

Probleem is alleen wanneer ik met de afstandsbediening de auto open ook de zijramen (gedeeltelijk) open gaan. Bij het sluiten van de auto gaan de ramen weer gedeeltelijk dicht (niet helemaal).

Weet iemand wat het probleem hier kan zijn. Heb ik wellicht toch de schakeldraad toch verkeerd aangesloten?
 
Volkswagen  Polo 6R 2012  1.2 
Nee dit bedoel ik niet. Het probleem is dat wanneer ik op openen klik ook de ramen gedeeltelijk open gaan. Dit zou niet moeten gebeuren als ik de auto open. Het is ook niet dat de ramen helemaal open of dicht gaan als ik de knop langer indruk.
 
Volkswagen  Polo 6R 2012  1.2 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!