Welkom op MyPolo!

Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.

Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.

Stuurbekrachtiging Polo 9N

Discussie in '(2001-2005) Volkswagen Polo 9N' gestart door HannesCL, 23 okt 2018.

1. HannesCL

HannesCL New Member

Lid geworden:
    23 okt 2018

2
    0
    1
    ik vroeg me af of iemand mij kon helpen bij een klein probleem.
    Een paar maanden geleden heb ik een polo gekocht waarvan de volkswagengarage had gezegd dat de stuurbekrachtigingspomp stuk was. De toenmalige eigenaar wou het niet laten maken door de garage omdat ze hier veel te veel geld voor vroegen.
    Dus ben ik zelf op zoek gegaan naar een pomp, en heb toen een gereviseerde gekocht.
    Eens de pomp vervangen en olie bijgevuld werkte de polo weer perfect, vloeiend sturen end. (Maar fout niet laten uitlezen)
    Maar af en toe verscheen het waarschuwingslampje weer voor een tijdje, maar het sturen was nog steeds heel vloeiend dus de pomp deed het zeker en vast nog.
    Nu zit ik in het verre Spanje met mijn polo en heeft de stuurbekrachtiging het op een of andere manier begeven..
    Weet iemand aan wat dit zou kunnen liggen ?
    zekeringen gechekt, oliepijl pomp gecheckt..

Volkswagen Polo 1.2 12V

2. Google AdSense Advertenties

Word om alle Google Adsense reclame te verbergen.
  3. Robin-1991

Moderator

Lid geworden:
    18 aug 2017

928
    200
    43
    Misschien stuurhoek sensor in het stuur huis defect.

Begrijp alleen niet dat je naar spanje rijd als je regelmatig een fout in je stuurbekrachtiging heb

Vw Polo 6r 1.2 tsi

4. HannesCL

HannesCL New Member

Lid geworden:
    23 okt 2018

2
    0
    1
    Hij was net klaar en gekeurd een week voor ik naar Spanje vertrok, en toen brandde het lampje nog niet waardoor ik dacht dat het wel volledig in orde was. Ben op Erasmus is Spanje en ik rijd er hier nu al een paar maanden mee rond. Daarom dat ik het zo gek vond dat het plots is gebeurd.

Volkswagen Polo 1.2 12V

Deel Deze Pagina

XenForo/
  1. Deze site maakt gebruik van cookies om inhoud te personaliseren, uw ervaring te optimaliseren en om u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze site te blijven gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie