Stipt polish point mening

Goeiedag, ik heb een vraagje wat vinden jullie van stipt polish point producten?
ik dacht namelijk aan om de doekjes ervan te kopen om mijn interieur schoon te maken, maar de producten die ze aanbieden zijn best prijzig.
is dit het wel waard? en zijn de producten echt zo speciaal? of kan je zoiets ook gewoon op aliexpress kopen?
graag jullie mening hierover

DEEL HIER
 
Volkswagen  Polo BLUE GT  1,4 TSI 200PK 
De producten van stipt zijn goed. Mijn vader heeft ruim 1,5 jaar geleden bij stipt cabrio dak cleaner (of iets in die richting) gekocht, gelijk gebruikt. Het resultaat mag er zeker weten, het dak ziet er nog steeds super netjes en schoon uit!

Kortom, ja. Heb er zelf geen ervaring mee, maar de ervaring van mijn vader zegt genoeg!
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
Als je het carclean forum of Facebook pagina moet geloven kopen er heel veel mensen hun doeken bij de action.
Ik heb daar zelf ook een paar microvezel doeken voor weinig gekocht en zijn echt prima doeken(heb ook een paar dure om te vergelijken)
Met stipt heb ik niet veel ervaring, maar voor puur de doeken zijn er goedkopere adressen.

Misschien heeft @capszz nog een mening en/of tips
 
  • Leuk
Waarderingen: BARRY_TDI
Als je het carclean forum of Facebook pagina moet geloven kopen er heel veel mensen hun doeken bij de action.
Ik heb daar zelf ook een paar microvezel doeken voor weinig gekocht en zijn echt prima doeken(heb ook een paar dure om te vergelijken)
Met stipt heb ik niet veel ervaring, maar voor puur de doeken zijn er goedkopere adressen.

Misschien heeft @capszz nog een mening en/of tips
ik heb ook altijd doeken gebruikt van de action maar welke gebruik jij dan?
 
Volkswagen  Polo BLUE GT  1,4 TSI 200PK 
Er is veel te doen over Stipt producten.
Groot deel schijnt voor minder koop bij AliExpress en zouden dezelfde spullen zijn.
Lees de fb groep detailmasters er maar op na.
Zelf haal ik 't meeste bij Waxworld in Zevenbergen.

Nogmaals, ik heb zelf nooit wat gekocht bij Stipt, dus niet mijn ervaringen.
Heb wel veel vergelijkingen gezien mbt de spullen van Ali.

Doe er je voordeel mee.
 
heb van hem de interior matt cleaner voor mn stuurtje en die doet perfect wat die moet doen. maar die zal er ook zijn van een ander merk.

en dat ali verhaal, tjaaa. is dat niet zo met alles dat het daar ook te koop is voor minder en dat we dan lekker gaan lopen zeiken want doet zeer om te zien.

dan is het toch heel simpel, dan koop je het toch lekker op ali en ga je niet lopen miepen op een forum
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
  • Leuk
Waarderingen: Sal en Thomaskol
Ik heb een hele serie aan Monello doeken (Peluche Verde). Prima doekjes; maar voor de meeste werkzaamheden zijn de goedkope doeken van de Action ook prima. Zoals eerder al genoemd vinden veel mensen (vooral professionele detailers op fora zoals Carclean - daar is Stipt een verboden woord - en op facebook DetailingMasters) dat stipt een interessante marketingstrategie heeft "Fabrieksnieuw" zonder onderdelen te vervangen, etc.

Je komt maar op één manier er achter of de producten iets voor je zijn en dat is proberen. ;)
 
SEAT  FR  1.0TSI 95pk 
Ik heb een hele serie aan Monello doeken (Peluche Verde). Prima doekjes; maar voor de meeste werkzaamheden zijn de goedkope doeken van de Action ook prima. Zoals eerder al genoemd vinden veel mensen (vooral professionele detailers op fora zoals Carclean - daar is Stipt een verboden woord - en op facebook DetailingMasters) dat stipt een interessante marketingstrategie heeft "Fabrieksnieuw" zonder onderdelen te vervangen, etc.

Je komt maar op één manier er achter of de producten iets voor je zijn en dat is proberen. ;)
Wat voor exacte doeken gebruik jij van carclean?
 
Volkswagen  Polo BLUE GT  1,4 TSI 200PK 
Pak jij de bochtjes met de auto ook zo kort? Heb nu een paar responses gezien, maar dat kan niet anders dan dat jij vol over de curbstones gaat met je GTI
ja eigenlijk heb je gelijk, niet echt netjes nee ben ik met je eens, en ja die polo doet het goed in de krappe bochten hoor haha.

Nee oke, ik reageerde idd zo, omdat iedereen tegenwoordig alles wil maar niets meer wil betalen. een dealer is te duur, iets wat eens stipt verkoopt kun je op ali krijgen, de bank van JD is niet goed en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Als iedereen alles al weet en hoe het beter en anders kan dan zou ik zeggen, doe het dan en koop het.
maar dat durven ze niet..

ik vraag me soms echt af als iemand het goed doet in de auto wereld en bekend word, of mensen dan afgunst hebben of daadwerkelijk gebasseerd op feiten kunnen onderbouwen waarom iemand niet goed is, en ik denk dat vooral dat stukje in het midden ligt want dat zijn meningen.

maar idd ik zal de bochtjes wat ruimer nemen hier, maar niet op de weg dan Stick Out TongueStick Out Tongue
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
Wat voor exacte doeken gebruik jij van carclean?
Hij schrijft de peluche verde, volgens mij zijn dat de groene doeken van Monello.

Ik heb zelf vaak de Mike 'O' fiber doeken (bij Waxworld) (Ja ja de paarse idd :))
De Chemical Guys Elite Gold zijn ook erg fijn. (mijn ervaring dan) (Elite gold)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!