Stefank6r zijn Polo 6c 1.2tsi highline (voorstellen)

Hallo iedereen,

Bij deze zal ik mij even voorstellen, ben Stefan ben 24jaar en kom uit Hoogezand. En ik rijd een Polo 1.2tsi 90pk highline van 2015. Heb de auto nieuw gekocht bij de dealer. Met al veel opties vanaf fabriek. Hield het forum al een tijdje in de gaten, maar dacht moet nu ook maar eens actief worden hier.

De plannen zijn:
- hem te verlagen
- gele mistlampen
- wrc spoiler
- en nog een spoiler onder de voorbumper

Fotos zal ik zo snel mogelijk plaatsen, maar door het ooo zo mooie weer hier heb ik er nog geen mogelijkheid voor gezien hem te wassen.

Mvg.
 
Volkswagen  Polo  1.2 TSI 95pk 
Vandaag even wat foto's geschoten van de auto, autowassen is geen doen met al die k*t vliegen enz. Maar toch even de tijd er voor genomen.

cd56dae4d452a12daa14c849bf506328.jpg
cfca02ddbafe49d6ed168a65d700c4eb.jpg
53a1acff15540218892b80aca7e151ff.jpg
9e838e9ffdac8922018afe5ef00b9e8f.jpg


Ook gele folie voor de mistlampen besteld, en een offerte aangevraagd voor het verlagen.
 
Volkswagen  Polo  1.2 TSI 95pk 
  • Leuk
Waarderingen: tonykart
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!