Steekmaat Polo AW

iichel

Exclusive lid
12,860
4
8,078
283
Weet iemand of de Polo AW steekmaat 112x5 heeft of 100x5?
Verschillende sites laten verschillende dingen zien.

Ik zag een leuk setje winter/allseason banden voor de Polo, maar ik weet niet of deze passen (100x5)
 
Weet iemand of de Polo AW steekmaat 112x5 heeft of 100x5?
Verschillende sites laten verschillende dingen zien.

Ik zag een leuk setje winter/allseason banden voor de Polo, maar ik weet niet of deze passen (100x5)
Steek voor de AW is 5x100
 
Dit zijn de 18 inch brescia wielen, alleen ter info over de steekmaat die je wou weten, je wil toch een hele andere velg kopen?
Ja klopt. Zit te denken aan MAK WOLF gun metal mirror. Ik heb alleen geen idee welke band breedte hierbij past. Natuurlijk weet de velgenboer dit, maar wilde een indicatie van de prijs van de banden opzoeken.
 
VW  Polo AW  1.0 TSI 135pk (by VAG Techniek) 
Beetje storend deze reactie inderdaad als je iemand bannend en nog een schop nageeft als hij zich verder niet kan verdedigen.
Dacht dat dit een gezzelig en leuk forum is en iedereen normaal met elkaar omgaat, dus graag je reactie verwijderen.
 
Volvo  -  - 
Alle verhalen zijn hierover wel bekend en geschreven vele zijn via via gehoord en of dat dan echt
de waarheid is blijft lastig te controleren volgens mij. Er was dacht ik een dikke streep onder gezet en
een afgesloten hoofdstuk, dus als dit telkens terug komt dan blijf ik hem verdedigen.
Maar dit zal ik bij iedereen doen als er geen weerwoord van hem/haar gegeven kan worden, bedankt
voor de aanpassing.
 
Volvo  -  - 
  • Leuk
Waarderingen: mausie en Johan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!