Stebel Magnum TM/2 zwart

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi luitjes,

Ik heb via internet een nieuw setje Stebels gekocht voor mijn BM, maar er was iets fout gegaan met de levering. Nu heb ik er 2, dus een te veel.
Heeft misschien iemand interesse om deze over te nemen??

Stebel Magnum TM/2 zwart

Afmeting: Doorsnede van beide elementen is 8 centimeter, dikte is 5 centimeter.
Gewicht: 490 gram
Relais nodig: Ja, meegeleverd.
Produktomschrijving: De Magnum TM/2 bestaat uit 2 kleine luchthoorntjes die je samen schakelt waardoor een high-power luchthoorn gecreëerd wordt. Het imposante geluid klinkt onmiddellijk bij het indrukken van de claxonknop. Er ontstaat geen enkele vertraging, dankzij de ingebouwde compressor. De luchthoorn is bijzonder betrouwbaar en testen hebben bewezen dat de luchthoorn minstens 50.000 keer aan en uit gezet kan worden. De luchthoorn is erg krachtig en levert een geluid van 139 decibel, gemeten op een afstand van 10 centimeter.

http://www.valkmotorparts.nl/producten.php hier kosten ze € 45,-

Vaste prijs € 15,-

Ik hoor het wel of iemand ze wil.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!