Stage 1 en garantie

Orrie

Bekend lid
333
122
49
Leden, wat doen jullie met een stage 1 tuning en onderhoud in de fabrieksgarantie periode?
Terug naar de tuner oude software er op....onderhoud bij de dealer....terug naar de tuner en stage 1 er weer op?
 
VW  Polo AW  1.0 TSI 135pk (by VAG Techniek) 
Tip: een goede relatie creeren en onderhouden met je dealer en open kaart spelen over de tuning. Bij problemen, die zelden of nooit rechtstreeks zijn te relateren aan de tuning, zal de dealer dan echt niet onnodig moeilijk gaan doen. Ik heb daar nu al met drie getunede auto's uitstekende ervaringen mee.
Doe je wat jij suggereert, dan loop je de kans problemen te krijgen, omdat altijd is vast te stellen of de motor getuned was. Ook al haal je het er af en zet je het er weer op.
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
  • Leuk
Waarderingen: Orrie
Zou me er niet te druk om maken, zijn er schades aan de motor die je nu verwacht dan?

Met onderhoud etc zou ik het er op laten zitten, die monteurs boeit t echt niets en die gaan ook echt niet trappen in je polo’tje, zien genoeg andere leuke auto’s binnen rijden.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 
  • Leuk
Waarderingen: Orrie
Ja daarom, idk waar je vandaan komt maar voor mij zou dat niet te doen zijn, alhoewel ik ook geen garantie heb maar goed hé als ik dat wel zou hebben...

Komt allemaal goed mienjong
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 
Waarom wat? 30K beurt haal ik sowieso nog wel met deze auto. En als de auto om wat voor reden dan ook een keer naar de dealer moet....wil ik wel een plan hebben :) Maar verwacht geen gekke dingen natuurlijk. Ben gewoon graag voorbereid :)
 
VW  Polo AW  1.0 TSI 135pk (by VAG Techniek) 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!