spraakbedieningknop herprogrammeren?

capsule

Actief lid
41
26
34
Ik heb de optie spraakbediening niet geselecteerd want ik gebruik dat simpelweg niet, Nu zegt hij "module niet geactiveerd" gek he :)! Nu heb ik dus een nutteloze knop op het stuur en ik vroeg me af of het mogelijk is deze knop te herprogrammeren naar Apple Carplay/ Android auto dmv VCDS of gewoon te gebruiken als snelkoppeling.
 
Volkswagen  Polo AW 2019 Higlhine R  1.0 TSI 95 PK (120pk) 
Wat ik wel jammer vind, dat je met de knop op stuur wel met stem commando met Siri iemand kan bellen. Maar een oproep beantwoorden moet je toch de knop op display indrukken. Dat kan weer niet met de knop op stuur.
Navigatie starten met de knop op stuur kan ook, Maar dan wordt standaard Apple kaarten gebruikt.
 
Volkswagen  Polo AW 1.0 TSI Comfortline DSG  1.0TSi 95pk 
  • Leuk
Waarderingen: capsule
Wat ik wel jammer vind, dat je met de knop op stuur wel met stem commando met Siri iemand kan bellen. Maar een oproep beantwoorden moet je toch de knop op display indrukken. Dat kan weer niet met de knop op stuur.
Navigatie starten met de knop op stuur kan ook, Maar dan wordt standaard Apple kaarten gebruikt.

Ik gebruik Android Auto, Als ik met de knop een bestemming wil invoeren pakt hij Waze (default set navigation in mijn telefoon). Denk dat het eerder aan Apple Carplay software/ondersteuning ligt.. Even wachten tot Apple dit in een van de updates zet. :)
 
Volkswagen  Polo AW 2019 Higlhine R  1.0 TSI 95 PK (120pk) 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!