Sportpedalen BlueGT

Dag,

Weet iemand waar ik sportpedalen kan bestellen voor een mooie prijs. Ik rij in een BlueGT uit 2015 (automaat) en heb via Ali diverse setjes besteld. Allemaal te klein of ze passen niet op mijn variant.

Ben benieuwd of iemand hier een linkje heeft. Kom er echt niet meer uit.

Alvast bedankt! :)
 
Volkswagen  Polo GT  1.4 TSI 150pk 
Weet je heel zeker dat ze niet passen? Het is namelijk veel gepiel om ze erop te krijgen. Dit is natuurlijk omdat de pedalen niet zomaar los mogen komen tijdens een noodstop of iets soortgelijks. Ik heb originele en zelfs daarmee was ik langer bezig dan gedacht. Een korte platte schroevendraaier heeft mij wel geholpen trouwens voor het gaspedaal.
 
Volkswagen  Polo BlueGT  1.4 TSI JD: 200pk en 340nm 
Voor het gas kun je het beste het gaspedaal loshalen, 3 schroeven, zodat je de kap er makkelijk overheen kunt schuiven.

Voor de rem, afhankelijk van het setje, moet je waarschijnlijk 1 vd 2 pukkels op de achterkant afsnijden.

Welke set heb je?
 
VW  Polo 6R  1.4 BlueGT DSG 
Ik heb deze twee setjes besteld.

€ 5,20 29% Off | Roestvrij Car pedaal Cover voor AT Volkswagen VW Polo Bora Lavida Golf MK4 New Beetle Jetta Santana Clutch Gas Rem pedalen Pads

€ 6,38 26% Off | Rvs Pedaal Voor VW GOLF 7 GTi MK7 Lamando POLO A05 Passat B8 Skoda Rapid Octavia 5E 5F A7 2014 + Auto Accessoires

Ander setje kan ik niet vinden. Maar beide passen niet. Tweede set past volgens mij de rem wel aardig. Alleen het gaspedaal is te klein. Rubbertje wil er niet goed om heen en het onderdeel is net iets te klein.

Iemand wel een goede link voor de juiste set?
 
Volkswagen  Polo GT  1.4 TSI 150pk 
Leg de kap van het gaspedaal eerst even in heet water, hierdoor wordt het rubber wat zachter waardoor het makkelijker gaat.

Anders origineel proberen?
 
Laatst bewerkt:
VW  Polo 6R  1.4 BlueGT DSG 
Dat past. Is alleen een behoorlijk gepiel. Je kan van je koppeling en je rempedaal de pedaaltjes afhalen en vervangen door de aportpedaaltjes. Warmfohnen of zoals hierbij gezegd wordt in warm water laten liggen, het is echt een rotklus, toch @BlackDiesel ?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
Dat past. Is alleen een behoorlijk gepiel. Je kan van je koppeling en je rempedaal de pedaaltjes afhalen en vervangen door de aportpedaaltjes. Warmfohnen of zoals hierbij gezegd wordt in warm water laten liggen, het is echt een rotklus, toch @BlackDiesel ?
Ja was aardig vervelend klusje maar was wel gelukt uiteindelijk, je kan het droog proberen anders een beetje spuug werkt altijd :grimacing:
 
Polo  6c  Verkocht 
  • Leuk
Waarderingen: Jay511
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!