Sportiever geluid onder mijn polo 1.2 TSI 2016

Hey iedereen,

ik ben nieuw op dit forum. Ik heb recent een VW Polo 1.2 TSI Hatchback met 90 pk gekocht uit 2016. Mijn vorige wagen had een sportieve aftermarket einddemper die ik zelf heb laten maken bij een garage in Nederland. Ikzelf ben van België en heb er toen ook problemen mee gehad met de autokeuring. Hiervoor moest ik de uitlaat er onderuithalen en er weer op monteren elk jaar dat ik naar de keuring ging.

Nu is mijn vraag of er iemand een voorstel heeft om een sportiever geluid onder mijn Polo te krijgen? Ik wil er ook geen 1000 euro meer aan geven zoals ik ervoor heb gedaan. En liefst gewoon een einddemper dat ik zelf kan veranderen indien ik deze moet demonteren voor de keuring :sweatsmile:

Hartelijk dank
 
Volkswagen  Polo  1.2 TSI 90 PK 
Kleppen systeem is in belgie ook niet toegestaan heb ik begrepen van een klant van mij. De uitlaat mag wel van een sportievere versie zijn zolang deze niet zelf gemaakt is. Zo zijn de uitlaatdelen van o.a. FOX geschikt voor de belgische keuringen
 
Kleppen systeem is in belgie ook niet toegestaan heb ik begrepen van een klant van mij. De uitlaat mag wel van een sportievere versie zijn zolang deze niet zelf gemaakt is. Zo zijn de uitlaatdelen van o.a. FOX geschikt voor de belgische keuringen
Bedankt voor de informatie, dit wist ik zelfs niet.
Ik zie dat FOX maar beperkte einddempers heeft, kent u toevallig nog enkele merken die toegestaan zijn?
 
Volkswagen  Polo  1.2 TSI 90 PK 
Gewoon kijken of de pijpdiameter hetzelfde is, anders een verloopmof ertussen en nog belangrijker, of je achterbumper 2 eindpijpjes kan hebben.
Ik heb een Comfortline en zal dus een andere achterbumper moeten steken indien ik de GTI uitlaat wil, denk dat een andere oplossing beter gaat zijn
 
Volkswagen  Polo  1.2 TSI 90 PK 
Wat heeft dit gekost? en hebben zij deze ook geplaatst of heb je dit zelf gedaan?
met Plaatsen erbij 850 maar ik heb we de stille versie
En een maatje van mij had de luidere versie op zijn Audi A1 met de look helemaal hetzelfde als hoe het standaard is dus met een pijpje die was 350 kwijt
Ik heb het laten doen bij pm performance in Swifterbant hij levert ook een document erbij voor de apk in België dat je gewoon goed gekeurd word
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!