Spiraal lampje knippert

Beste forumleden,

Nadat mijn auto is gerepareerd na schade heb ik een weekje kunnen rijden, echter heb ik nu het volgende probleem.
Bij het starten sloeg de auto even af en daarna knipperde het spiraal lampje.
Ik kon echter wel gewoon rijden en had niet het idee dat de auto in noodloop of iets dergelijks zat.
Toen heb ik de auto opnieuw gestart en weer brande het lampje.
Daarna even een paar minuten uit en vervolgens weer aangezet en nu brandt hij niet meer.
Ik heb daarna even gereden en had niet het idee dat er sprake was van vermogen verlies.
De EGR is software matig uitgeschakeld na het chippen, misschien dat het hier iets mee te maken heeft?

Heeft iemand hier ervaring mee?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI stage 1 met 105 PK bij Vagtechniek 
Neem contact op met een servicepunt/reparatiepunt bij jou in de buurt en laat 'm uitlezen en anticipeer daarna op de uitkomst.

Een spiraal lampje, epc of motorlampje kan zoveel zijn en wij gaan niet de monteur op afstand spelen.

Zie het als een ringtone van een telefoon, de ringtone is hetzelfde, maar het kunnen miljoenen mensen zijn die bellen.
 
2011 Volkswagen  Polo  1.6 TDI 140pk Highline (Geëxporteerd) 
  • Leuk
Waarderingen: HoMi
Ik wil je niet laten schrikken maar bij knipperde hij ooit ook (toen ik een ibiza 1.2 tdi had) eigenwijs dat ik was na het opnieuw starten was de melding weg. na een tijdje stond ik stil langs de snelweg, resultaat 2 kapotte verstuivers. Ik zal er zsm iemand na laten kijken.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI 90pk BMT 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!