Spiky's 6R BlackMotion - nieuwe foto's!

Beste allemaal,

Ik kijk al even mee op dit forum, en plaats nu ook maar mijn bericht..
Wij rijden op dit moment al een Polo 6N uit 1997. Deze komt uit Duitsland, en heeft alle opties. Verder is het een 1.4 16V met 100PK, en rem schijven achter.

Afgelopen zaterdag de 16e hebben wij de knoop doorgehakt, en ook een nieuwe Polo BlueMotion besteld!

En wel een volgende:
- Polo BlueMotion Comfortline
- Zwart met "Metric" interieur
- 4 deuren incl elec. ramen achter
- Bijrijders airback uitschakelbaar
- Executive pakket
- Winterpakket
- Luxe mattenset met modelnaam
- Verwijdering van logo's aan de achterkant
- Afhaalbelevenis Big Grin

Volgens de verwachting van de dealer kunnen we hem ergens eind juni ophalen in Wolfsburg... tot die tijd nog even wachten, en huidige diesel verkopen!

Update: 20-Jun-2011
We hebben de Polo dus zaterdag opgehaald in Woflsburg...
IMAG0171-1.jpg


Groeten,

Erik
 
Vw  Polo  1.2 tdi 
Re: BlackMotiion

Voorlopig nog niet...

Later nog eens:
- setje 16 of 17 inch velgjes na de volgende winter. (BBS le Mans)
- wat VAG instellingen (bochten verlichting, tearwiping etc)
- Xenon
- Led daglicht
- Highline gril in de bumperl (met dat chrome randje)
 
Vw  Polo  1.2 tdi 
Re: BlackMotion

Ja!!! Vanmorgen een mailtje van de dealer! Productie week 17! Big Grin

Iemand enig idee hoeveel tijd er tussen productie en de afhaal belevenis in Autostadt kan zitten?
 
Vw  Polo  1.2 tdi 
Re: BlackMotion

Woensdag 1 juni gaan we met de trein naar Wolfsburg, om vervolgens 2 juni met onze nieuwe BM terug te rijden naar NL :mrgreen:
We krijgen de woensdag middag ook nog een fabriekstour!

We kunnen niet wachten tot het zo ver is! :mrgreen:
 
Vw  Polo  1.2 tdi 
Re: BlackMotion

Hoe de fabriekstour zal zijn, weet ik niet, vorige keer was de fabriek dicht :(
(Tag der Arbeit) Dat was gewoon in de vakantie "een dagje uit".
Wellicht een idee: Meeting Wolfsburg + Dagje AutoStadt?

Ik twijfel een beetje tussen BBS-LeMans of OZ SuperTourismo velgen. (17")
Wat denken jullie?
 
Vw  Polo  1.2 tdi 
Re: BlackMotion

Lijkt mij ook echt leuk om he daar op te halen, wel al eens wat op tv gezien enz maar is toch nooit hetzelfde, veel plezier daar dan:) en wat de velgen betreft,,, ik zou voor de bbs gaan
 
Re: BlackMotion

een tour door de fabriek is wel heel leuk!
ik ben vorig jaar naar berlijn geweest met de trein, en 2 dagen in wolfsburg geweest!

hoe zit het met het kenteken??
worden de kenteken-platen naar duitsland verstuurd, en moet je de papieren zelf mee nemen??
er zit wel gewoon een gele plaat op, en geen tijdelijk kenteken volgens mijn.
de gele plaat weet ik zeker.


veel plezier begin juni!
 
Re: BlackMotion

@jordi

Klopt, week van te voren als de verzekering is geregeld etc, krijg je je gele platen & papieren mee @ de dealer. (Zit je dan in de trein met je gele platen :mrgreen: )
Bij aankomst in Wolfsburg check je in, en geef je je platen af.
De volgende dag, nadat je Polo uit de toren is gehaald worden de platen gemonteerd, en krijgt hij nog even een poetsbeurtje :) Vervolgens rij je dus met je nieuwe bolide incl NL plaaten de "fabriek" uit.
 
Vw  Polo  1.2 tdi 
Re: BlackMotion

oke kijk aan dan is dat ook weer duidelijk!

kan je in de trein wel zien wie er nog meer een nieuwe VW gaat ophalen!
plastic tasje waar de platen uit steken! haha :mrgreen:
 
Re: BlackMotion

Om terug te komen op je vraag: De BBS Le Mans zijn de dikste velgen, maar de OZ supertourismo's zie je niet vaak op een polo. Desondanks zou ik dan voor e BBS (imitatie) Le Mans gaan.
 
Re: BlackMotion

Huidige auto verkocht... nu wachten tot 1 juni....

Nu zag ik laatst een Polo 6R met velgen van een Polo 9N3 Cup Edition...
Is ook wel erg netjes! :) Mooie van deze velgen vind ik dat ze niet zo breed zijn, en 17"
Volgens mij zijn dit toch VW Aristo velgen? (OZ). (weet ik waar ik op moet zoeken) :mrgreen:
 
Vw  Polo  1.2 tdi 
Re: Spiky's 6R BlackMotion

Gister even bij de dealer geweest, en we hebben een afspraak staan voor ma. 30 mei. We krijgen dan de kentekenplaten mee, en regelen we de verzekering, en krijgen we de treintickets voor woensdag 1 juni richting Wolfsburg! :mrgreen:

Ook gesproken over de prijs, daar VW de prijzen had verlaagd.
volgens de dealer wordt er bij VW nog over beraden, of ze een compensatie doen of niet. (voor mensen die de auto nog in bestelling hebben staan)
Wellicht dus de helft terug. Scheeld toch weer € 150,- :mrgreen:
 
Vw  Polo  1.2 tdi 
Re: Spiky's 6R BlackMotion

Zo, even een update..
Vandaag bij de dealer langsgegaan voor de papieren van AutoStadt & verzekering...

Morgenochtend de trein in met kentekenplaten, dan 's middags de fabriekstour.
Donderdag morgen lekker ontbijtje, en dan de belevenistour om vervolgens om 13:00 uur met de nieuwe BM naar huis te rijden :mrgreen:
Vrijdag morgen even bij de dealer langs voor de mattenset, emblemen eraf, en veiligheidspakket etc...

Fotoverslagje zal ik nog wel even maken :)
Wel leuk voor mensen die nog twijfelen :) :mrgreen:
 
Vw  Polo  1.2 tdi 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!