Spiegels 9n3 op 9n, vervanging nodig??

Hallo, ik vroeg me af of iemand me kan vertellen of de spiegels van de 9n3 en de 9n gelijk zijn; ik wil graag knippers in de spiegels hebben en zou willen weten of het volstaat om alleen het onderste gedeelte te vervangen door de juiste mét knippers erin, of dat je toch aan complete spiegels vastzit.

Alvast bedankt voor het meedenken!
 
Volkswagen  polo 9n  1.9 sdi 
Hallo, ik vroeg me af of iemand me kan vertellen of de spiegels van de 9n3 en de 9n gelijk zijn; ik wil graag knippers in de spiegels hebben en zou willen weten of het volstaat om alleen het onderste gedeelte te vervangen door de juiste mét knippers erin, of dat je toch aan complete spiegels vastzit.

Alvast bedankt voor het meedenken!
Houd eens 2 goede foto's langs elkaar van het forum hier. Ik denk dat ze het zelfde zijn maar durf je geen garantie te geven... Mocht je geïnteresseerd zijn in alleen de onderste gedeeltes, deze heb ik nog liggen (onbeschadigd) voor €20,- mag je ze beide hebben.
 
Volkswagen  Polo  1.4 80pk 
Spiegels passen er 1 op 1 in, echter mis je de draden voor je knipperlichten, deze dien je zelf te trekken naar je portieren!
Ik zou de complete spiegels in elk geval omwisselen i.p.v. proberen delen over te schroeven!
De bedrading is geen probleem. Ik heb bij meerdere auto's de RAW en omgevingsverlichting naderhand ingebouwd. Maar als ik kan volstaan met alleen het onderste gedeelte te vervangen voor een Skoda met RAW en verlichting dan is dat met 40euro goedkoper dan 2 complete spiegels vervangen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
 
Volkswagen  polo 9n  1.9 sdi 
Houd eens 2 goede foto's langs elkaar van het forum hier. Ik denk dat ze het zelfde zijn maar durf je geen garantie te geven... Mocht je geïnteresseerd zijn in alleen de onderste gedeeltes, deze heb ik nog liggen (onbeschadigd) voor €20,- mag je ze beide hebben.
Zijn de 2 die jij hebt liggen met RAW en omgevingsverlichting ?

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
 
Volkswagen  polo 9n  1.9 sdi 
Meen dat de Polo 9N3 dat nooit heeft gehad. Naar mijn weten moet je de onderkant van een Polo 9N3 spiegel wisselen met die van een Skoda Octavia (TNr. 1Z0 949 101 D und 1Z0 949 102 D)

Link voor de inbouw: http://www.pimpowski.de/umfeldbeleuchtung.html

Klopt! Ik was nu juist benieuwd of deze 2 skoda delen ook op een 9n spiegel zouden passen, dus alleen deze onderkanten wisselen ipv de gehele spiegel,,,,
 
Volkswagen  polo 9n  1.9 sdi 
Klopt! Ik was nu juist benieuwd of deze 2 skoda delen ook op een 9n spiegel zouden passen, dus alleen deze onderkanten wisselen ipv de gehele spiegel,,,,
Volgens mij is dat niet mogelijk. Ik meen dat de vorm afwijkt, 9n heeft meer een ronding en 9N3 is meer hoeking

Verstuurd vanaf mijn SM-A510F met Tapatalk
 
  • Leuk
Waarderingen: bandenman
De variant die ik heb liggen zijn zonder omgevingsverlichting. Ik heb zelf een 9N3 MET omgevingsverlichting van een Octavia, ideaal. :cool:

Ja, dat is exact hetgeen in ook wil op mijn 9N.
Denk dat ik maar 2 nieuwe spiegels bestel met alles erop en eraan, dan is het alleen een kwestie van de skoda lichten erin te schroeven.
 
Volkswagen  polo 9n  1.9 sdi 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!