Showroom Snowdude's VW Polo GTI verkocht! New Ride Audi TTS roadster.

Vast wel :) ze liggen netjes opgeslagen bij Hoogendoornwheels totdat ik ze nodig heb. Scheelt mij weer ruimte en het beste is om ze rond de 7 graden te gaan wisselen gaf hij aan.

Ik heb naar aanleiding van deze post eens een kijkje genomen op de website van Hoogendoorn, maar wat een lage prijzen rekenen ze daar! Is dit allemaal kwaliteit velgen wat ze verkopen of is het wel belangrijk om te weten wat wel en niet goed is? :)
 
instagram: @rline_polo_ || Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 115pk DSG-7 
Ik heb naar aanleiding van deze post eens een kijkje genomen op de website van Hoogendoorn, maar wat een lage prijzen rekenen ze daar! Is dit allemaal kwaliteit velgen wat ze verkopen of is het wel belangrijk om te weten wat wel en niet goed is? :)
Borbet is een oude bekende wat velgen betreft. Hij heeft voor ieders portemonnee velgen in huis. Van goedkoop tot heel erg duur. Tis aan jou wat je wil uit geven.
 
Mooie velgen(y). En zwart is weer wat anders, maar staat de auto erg goed. Welke steek heeft deze velg? En 18" als winterband? Heb je dan nog voldoende tractie bij slechte weer omstandigheden? Persoonlijk zou ik een maatje kleiner gaan, juist om tractie te krijgen.
 
Volkswagen  Polo GTI  2.0 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!