Showroom Snowdude's VW Polo GTI verkocht! New Ride Audi TTS roadster.

Ik vind die linksboven nog het meest en de nieuwste het minst geslaagd. Maar ook dit is een kwestie van smaak natuurlijk. Als jij er maar blij mee bent ;)
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
Ik vind die linksboven nog het meest en de nieuwste het minst geslaagd. Maar ook dit is een kwestie van smaak natuurlijk. Als jij er maar blij mee bent ;)

Die 18 inch zijn ook niet lelijk maar ze waren sowieso een tijdelijke oplossing voor de GTI. Voor de A3 had ik een zilver setje voor de winter.
Mocht ik deze niet kwijt raken kan ik ze alsnog zwart laten spuiten en als winterset gaan gebruiken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Rosinfield
Die onderste is echt lelijkkkkkkkk. Die bovenste twee zijn beiden gaaf!
Wat rijdt beter....neem aan 17" ;) Ik had 19" onder mijn BMW530....super gaaf om te zien...maar mijn winter set van 16" was toch lekkerder rijden.
 
VW  Polo AW  1.0 TSI 135pk (by VAG Techniek) 
Die onderste is echt lelijkkkkkkkk. Die bovenste twee zijn beiden gaaf!
Wat rijdt beter....neem aan 17" ;) Ik had 19" onder mijn BMW530....super gaaf om te zien...maar mijn winter set van 16" was toch lekkerder rijden.
Hahaha....echt he! Dat waren de standaard 17 GTI velgen die men onder de Polo GTI levert. Ze hadden destijds een fout gemaakt met het leveren van de MAk velgen. Vandaar dat ik een week of twee op die lelijke 17 inches heb moeten rijden.
 
ik heb dus geen idee wat ET waarde is

;) Met hulp van Wiki.

ET waarde.
29463
De ET staat voor het Duitse "Einpresstiefe", oftewel wielbolling. Vaak onterecht 'ET-waarde' genoemd: ET is een maat, geen waarde.
Een wiel bestaat uit 2 delen, namelijk de velg waar de band op gemonteerd zit en een schijf (of spaken) die ervoor zorgt dat een min of meer stijve verbinding met het midden van het wiel, de naaf, tot stand komt en het geheel aan het voertuig gemonteerd kan worden met wielbouten of wielmoeren. Wanneer de schijf zodanig geplaatst is dat het montagevlak (M in de tekening) in het centrum van de velg geplaatst is (C in de tekening), spreekt men van ET 0 (mm). Zowel aan de binnenzijde, als de buitenzijde is dan evenveel ruimte. Om slijtage te verminderen dient het wiel zo goed mogelijk boven het wiellager gecentreerd te worden, de ET is dan gelijk aan de afstand tussen wiellager en bevestigingsplaats.
Er zijn auto’s met een gemiddelde ET van ca. 35mm, een lage ET van 15 tot 28mm en er zijn auto’s met een hoge ET vanaf ET 40. VW Golf type 3 heeft bijvoorbeeld een gemiddelde ET, namelijk 35mm, BMW heeft in veel gevallen (oudere modellen van de 5- en 7-serie) een lage ET (ET 15 of ET 20) of juist een hoge ET van 40+ (3-serie model E36 en E46) en Opel heeft net als veel Japanse auto’s een hoge ET, namelijk 49+. Hoe lager de ET van de velg, hoe verder het wiel naar buiten komt te staan. Als de ET van de wielophanging 35mm is en je monteert velgen met een ET van 10mm, dan komt het wiel 25 mm te ver naar buiten te staan. Gemiddeld genomen is een ET afwijking van 5 mm acceptabel.
 
;) Met hulp van Wiki.

ET waarde.
29463
De ET staat voor het Duitse "Einpresstiefe", oftewel wielbolling. Vaak onterecht 'ET-waarde' genoemd: ET is een maat, geen waarde.
Een wiel bestaat uit 2 delen, namelijk de velg waar de band op gemonteerd zit en een schijf (of spaken) die ervoor zorgt dat een min of meer stijve verbinding met het midden van het wiel, de naaf, tot stand komt en het geheel aan het voertuig gemonteerd kan worden met wielbouten of wielmoeren. Wanneer de schijf zodanig geplaatst is dat het montagevlak (M in de tekening) in het centrum van de velg geplaatst is (C in de tekening), spreekt men van ET 0 (mm). Zowel aan de binnenzijde, als de buitenzijde is dan evenveel ruimte. Om slijtage te verminderen dient het wiel zo goed mogelijk boven het wiellager gecentreerd te worden, de ET is dan gelijk aan de afstand tussen wiellager en bevestigingsplaats.
Er zijn auto’s met een gemiddelde ET van ca. 35mm, een lage ET van 15 tot 28mm en er zijn auto’s met een hoge ET vanaf ET 40. VW Golf type 3 heeft bijvoorbeeld een gemiddelde ET, namelijk 35mm, BMW heeft in veel gevallen (oudere modellen van de 5- en 7-serie) een lage ET (ET 15 of ET 20) of juist een hoge ET van 40+ (3-serie model E36 en E46) en Opel heeft net als veel Japanse auto’s een hoge ET, namelijk 49+. Hoe lager de ET van de velg, hoe verder het wiel naar buiten komt te staan. Als de ET van de wielophanging 35mm is en je monteert velgen met een ET van 10mm, dan komt het wiel 25 mm te ver naar buiten te staan. Gemiddeld genomen is een ET afwijking van 5 mm acceptabel.
thanks!!
 
Volkswagen  Polo AW R-line  1.0 TSI 140pk DSG 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!