Showroom Snowdude's VW Polo GTI verkocht! New Ride Audi TTS roadster.

wat heb ik nu gewonnen? ik zat het dichts bij de pk's, haha mooie waardes ja. weet nog dat ik met mijn Ibiza cupra met 156 pk heen ging en terug met 250 mijn god "what a machineeee this isss"
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
  • Leuk
Waarderingen: Snowdude
wat heb ik nu gewonnen? ik zat het dichts bij de pk's, haha mooie waardes ja. weet nog dat ik met mijn Ibiza cupra met 156 pk heen ging en terug met 250 mijn god "what a machineeee this isss"

Je hebt twee Tony Chocolonely gewonnen :mrgreen: Op te halen tijdens eenMyPolo Meeting.
 
Ja, heb alleen stage 1+ en DSG stage 2 genomen. Had zelf nog wel een ander luchtfilter geplaatst of dat heel veel scheelt weet ik niet. Misschien dat hij beter ademt?

By the way mijn auto heeft OPF.

Wil je meer dan wordt het stage 2 plus downpipe e.d.

Zag dat ze nu stage 2 hebben, 281 pk Zaten ze op.
hoeveel heeft dit gekost? Zouden ze een leaseauto controleren na 4 jaar gebruik?
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200pk 
hoeveel heeft dit gekost? Zouden ze een leaseauto controleren na 4 jaar gebruik?
Wie zou die moeten controleren? De leasemaatschappij? Die heeft zijn centjes allang terugverdiend en schuift deze gewoon naar de handel na zijn looptijd.
Als je toch wilt chippen kan je ook een externe box nemen ..plug and play. Haal je die eraf bij het inleveren van de auto.
 
Wie zou die moeten controleren? De leasemaatschappij? Die heeft zijn centjes allang terugverdiend en schuift deze gewoon naar de handel na zijn looptijd.
Als je toch wilt chippen kan je ook een externe box nemen ..plug and play. Haal je die eraf bij het inleveren van de auto.
Ik had de prijzen al gevonden, was te voorbarig. Ik ga ter zijner tijd eens zoeken naar zo’n box!
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200pk 
Ja, heb alleen stage 1+ en DSG stage 2 genomen. Had zelf nog wel een ander luchtfilter geplaatst of dat heel veel scheelt weet ik niet. Misschien dat hij beter ademt?

By the way mijn auto heeft OPF.

Wil je meer dan wordt het stage 2 plus downpipe e.d.

Zag dat ze nu stage 2 hebben, 281 pk Zaten ze op.

Eigenlijk is een 10 pk voor stage 2 met aanpassing van luchtfilter en downpipe erg karig. En zeker zijn geld niet waard.
Maarja officieel is stage 1+ volgens de site ook maar tot 255pk.
 
Volkwagen  Polo AW GTI  2.0TSI 200PK 
  • Leuk
Waarderingen: Snowdude
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!